Cronici romantate

Editura Univers
20,00 Lei
021 316 70 53

Seria: Seria Boris Vian

Recenzie Cronici romantate

Volumul cuprinde prima piesa a lui Boris Vian tradusa in romaneste, "Ecarisajul pentru toti", urmata de seria de "Cronici romantate" aparuta in volumul de opere complete. "Ecarisajul pentru toþi" este una dintre cele mai celebre piese ale lui Vian, in care umorul negru, absurdul si jocurile de cuvinte trimit cititorul la teatrul lui Eugen Ionescu. Cat despre "Cronicile romantate", acestea fac parte dintr-o categorie de texte aparte scrise de Vian si aparute initial in publicatii periodice precum saptamanalul La Rue: colorate, incisive, ciudate sau sobre, Cronicile sunt un dublu portret, al epocii lui Vian si al preocuparilor autorului: viata mondena, jazz-ul, automobilele, literatura, stilul de viata american.

Cartea "Cronici romantate" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Boris Vian si a fost publicata de editura Univers. Se poate cumpara cartea Cronici romantate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cronici romantate" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2006
Pagini: 224

Pret Cronici romantate