Crima la vicariat

22,99 Lei
021 316 70 53

Colectia: Agatha Christie
Seria: Marple

Recenzie Crima la vicariat

Miss Marple se află în faţa misterului unei crime petrecute în liniştitul sătuc St Mary Mead, unde, sub faţada aparent liniştită a unui târg englezesc, se ascund intrigi, secrete, minciuni şi moarte. Colonelul Protheroe, magistratul local şi un om de seamă al locului, este cel mai detestat personaj din St Mary Mead. Toată lumea - inclusiv vicarul - îi doreşte moartea. Şi, foarte curând, acest lucru chiar se întâmplă -este găsit împuşcat în cap în biroul vicarului. Aflată în faţa unei pleiade de posibili suspecţi, numai infailibila Miss Marple poate descâlci amalgamul de indicii care vor conduce la demascarea criminalului.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Crima la vicariat", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura engleza, Beletristica / Romane politiste, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 25.12.2017. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Crima la vicariat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Crima la vicariat" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2007
ISBN: 9789731032184
Pagini: 288

Pret Crima la vicariat

Muncile lui Hercule
Agatha Christie
Trei intr-o barca
Jerome K. Jerome
Trei pe doua biciclete
Jerome K. Jerome
Doamna McGinty a murit
Agatha Christie
23.99 RON
Crima din Orient Express
Agatha Christie
La cumparaturi cu Minnie
Sophie Kinsella
36.95 RON
Trandafirul din Sevastopol
Katharine McMahon
34.95 RON
Cadavrul din biblioteca
Agatha Christie
22.99 RON

1. Crima la vicariat de ralu la 20.04.2012

O carte excelenta cu umorul si misteul proprii Agathei CHristie, ce ne-o prezinta din nou pe Miss Marple in actiune, incercand sa dezlege o moarte misterioasa, de data asta intr-un vicariat.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Crima la vicariat. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 32 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Marple

0213167053