Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic

9,90 Lei

Recenzie Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic

Cresterea porcilor are multiple avantaje economice. Putem spune ca porcii sunt animale putin pretentioase la hrana si clima, pot fi crescuti in libertate sau in adaposturi inchise, in orice zona a tarii. Sunt omnivori, deci putem concluziona faptul ca porcii valorifica o gama larga de furaje, de la cereale si legume, radacinoase si bostanoase pana la diferite plante verzi, resturi de la bucatarie, restaurante si din industria alimentara (tarate, sroturi de floarea-soarelui si soia, zer, zara etc.), toate fiind transformate economic in carne si grasime. Au o viteza (extrem de) mare de crestere in greutate, prin realizarea unui spor mediu zilnic de 500-700 de grame, ei putand fi sacrificati la varsta de 6 - 8 luni. Se inmultesc foarte repede: o scroafa poate fata de doua ori pe an, cate 8 sau 12 purcei la o fatare. Porcii pot fi vanduti sau taiati oricand si la orice greutate. Cheltuielile facute in gospodarie pentru ingrijirea unui porc sunt mici, am putea spune, iar investitia se recupereaza rapid. Cresterea porcilor nu este complicata si nu cere eforturi deosebite, fiind o sursa sigura de venituri pentru oricine este interesat.

Cartea "Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic" a fost publicata in categoria Agricultura / Zootehnie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Nicolae Zeneci si a fost publicata de editura Cartea de Buzunar. Se poate cumpara cartea Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic" este de 9.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cresterea porcilor in gospodariile familiale. Ghid practic

Cresterea vacilor
Ulrich Daniel