Cresterea gastelor si a ratelor

Cresterea gastelor si a ratelor

0,00 Lei

ISBN: 973-8154-62-6;Aparitie: 2000

Recenzie Cresterea gastelor si a ratelor

Cresterea ratelor si a gastelor este o indeletnicire cu vechime care in ultimii ani aduce din ce in ce mai mult profit.O crescatorie de palmipede constituie, asadar, o oportunitate de afaceri demna de luat n considerare. Imaginati-va ca toate gospodariile din jur, pe o raza de 30 km, se aprovizioneaza primavara numai de la dvs. cu boboci de rata si de gasca. Exista o cerere de cateva mii de boboci, nu-i asa? Mai ganditi-va apoi ca cel mai apropiat oras este aprovizionat cu carne de rata si de gasca exclusiv de ferma dvs. Ati vinde astfel cateva sute de exemplare de rata si de gasca n fiecare an!Desi poate parea greu de crezut, nu e este deloc foarte complicat sa deveniti principalul furnizor de rate si de gaste, inclusiv boboci din zona unde locuiti. Mai ales daca aveti si o mica apa curgatoare ori un islaz prin apropiere.Profiturile pe care le puteti obtine din cresterea ratelor si a gastelor sunt consistente deoarece atat ratele, cat si gastele cresc repede si au o viata comerciala indelungata.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Cresterea gastelor si a ratelor", publicata in 2 categorii, Economie / Idei de afaceri, Agricultura / Pasari, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Elena Popescu si a fost publicata de editura Rentrop&Straton. Se poate cumpara cartea Cresterea gastelor si a ratelor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cresterea gastelor si a ratelor" este de 0 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cresterea gastelor si a ratelor

Magazin Online
Rentrop si Straton