Editura Eduard
15,00 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Numar de pagini : 16 Categorie varsta : 5-7 ani; ISBN : 978-973-1995-54-0

Recenzie Craiasa Zapezii

Este povestea a doi copii dintr-un orăşel nordic. Gretchen şi Karl erau buni prieteni şi ţineau unul la altul ca şi cum ar fi fost frate şi soră. Dintr-o dată, liniştea lor este tulburată de Crăiasa Zăpezii care îl răpeşte pe Karl. Fetiţa porneşte hotărâtă şi neînfricată la un drum lung şi anevoios, în căutarea prietenului drag, pe care îl găseşte în palatul de gheaţă al Crăiesei Zăpezii. Cu bunătatea ei sufletească şi călăuzită de dragostea profundă faţă de prietenul său, Gretchen reuşeşte să învingă numeroase primejdii şi să ajungă cu bine împreună acasă.

Cartea "Craiasa Zapezii " a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Cartile copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Craiasa Zapezii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Craiasa Zapezii " este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Craiasa Zapezii

Ursul pacalit de vulpe
Ion Creanga
7.50 RON
Piciul
Alphonse Daudet
Capitan la 15 ani
Jules Vernes
Cenusareasa  (editie de lux)
Fratii Grimm
19.50 RON
Alice In Tara Minunilor
Lewis Carroll
Print si cersetor
Mark Twain
27.50 RON
Aventurile lui Tom Sawyer
Mark Twain

1. Craiasa Zapezii de rolea anca la 18.03.2012

Cea mai frumoasa poveste pe care am avut ocazia sa o citesc vreodata! Este minunata, aceasta fiind bineinteles una dintre cele mai cunoscute si cele mai minunate povesti pe care Andersen le-a scris!

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Craiasa Zapezii . Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053