Craiasa zapezii si alte povesti

Craiasa zapezii si alte povesti

5,50 Lei

Anul aparitiei : 2006 Numar de pagini : 188 ISBN : 978-973-124-202-6

Recenzie Craiasa zapezii si alte povesti

Descriere - Craiasa zapezii si alte povestiri Craiasa Zapezii este povestea a doi copii dintr-un orasel nordic. Fetita Gretchen si baietelul Karl erau buni prieteni si tineau unul la altul ca si cum ar fi fost frate si sora. Dintr-o data linistea lor este tulburata de Craiasa Zapezii care, o data cu aparitia primilor fulgi de nea, il rapeste pe Karl. Gretchen porneste hotarata si neinfricata la un drum lung si anevoios, in cautarea prietenului... drag, pe care il gaseste in palatul de gheata al Craiesei Zapezii. Cu bunatatea ei sufleteasca si calauzita de dragostea profunda fata de prietenul sau, Gretchen reuseste sa o infranga pe Regina cea rea a zapezilor si sa il readuca acasa pe baietel. * Pe langa Craiasa Zapezii si notita bibliografica Din viata lui Andersen, de X. Marmier, volumul mai cuprinde povestile: Cei doisprezece cocori, Degetica, Fetita cu chibriturile, Printesa si bobul de mazare, Bobocul de rata cel urat, Hainele noi ale imparatului, Mica sirena, Tovarasul de drum, Privighetoarea, Povestea unei mame.

Cartea "Craiasa zapezii si alte povesti" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Steaua Nordului. Se poate cumpara cartea Craiasa zapezii si alte povesti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Craiasa zapezii si alte povesti" este de 5.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Craiasa zapezii si alte povesti

POVESTI
64.90 RON
Hansel si Gretel
Perrault Charles
Poveste de Craciun
26.90 RON
Motanul invizibil
Stelian Tabaras, Grete Tartler
16.00 RON
Cele mai frumoase povesti
Charles Perrault
Povesti de noapte buna
Barber Shirley
17.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Craiasa zapezii si alte povesti. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Pove┼čti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053