Copilaria. Adolescenta. Tineretea : Editie cartonata

44,95 Lei

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM.Clasici universali

Recenzie Copilaria. Adolescenta. Tineretea : Editie cartonata

Trilogia Copilaria. Adolescenta. Tineretea (1852-1857) reprezinta debutul in literatura al marelui clasic rus Lev Tolstoi. Este o lucrare de inspiratie autobiografica si, inca de la aparitia primului volum, a constituit un succes editorial: a atras atentia publicului si pe cea a literatilor consacrati ai epocii (printre care Ivan Turgheniev), care i-au recunoscut talentul si i-au prevazut un viitor stralucit tinarului de numai 23 de ani.

Trilogia este de fapt un Bildungsroman, cel al copilului si apoi al tinarului Nikolenka, incepind cu anii copilariei, petrecuti la Iasnaia Poliana, si pina in perioada studiilor universitare. Dupa moartea mamei, Nikolenka si fratii sai sint crescuti si educati de bunica, aceea care avea sa-i insufle eroului dragostea pentru arte si mai ales pentru literatura. Pe parcursul trilogiei, autorul combina anecdota nostalgica si consideratiile filozofice si morale, care in operele viitoare aveau sa fie aduse la desavirsirea stilistica si conceptual bine-cunoscuta.

„Cineva care vede atit de multe, caruia nu-i scapa nimic din ce i se intimpla, nu are nevoie sa mai inventeze; cineva care are o viziune atit de poetica asupra lucrurilor nu are nevoie sa mai compuna.” - Stefan Zweig

„«Iluzia lui era ca poate schimba vietile altora doar prin cuvinte», a scris Tolstoi cindva despre el insusi, intr-una din duminicile petrecute alaturi de familie, cind se distrau compunind unul despre altul mici descrieri amu-zante. Tot astfel este si mica sa autobiografie: o fantezie ca o lectura de vara ce poate schimba viata celui ce se lasa atras in ea.” - The New York Times

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Copilaria. Adolescenta. Tineretea", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura rusa, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Lev Tolstoi si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Copilaria. Adolescenta. Tineretea prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Copilaria. Adolescenta. Tineretea" este de 44.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2799-8
Pagini: 416

Pret Copilaria. Adolescenta. Tineretea : Editie cartonata