Copila de zapada

Copila de zapada

29,95 Lei

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM.Proza XXI

Recenzie Copila de zapada

Copila de zapada (2012) imbina admirabil atmosfera de basm a tinuturilor acoperite de zapada din Alaska si realitatea dura a vietii de fermier intr‑o regiune salbatica, neprietenoasa, care nu‑si dezvaluie usor secretele. Ajunsi deja la jumatatea vietii, Jack si Mabel se lupta sa‑si cladeasca o viata noua in Alaska anilor ’20, insa durerea pricinuita de lipsa copiilor sapa o prapastie tot mai adinca intre ei. Intr‑o clipa de exaltare, la caderea primei zapezi din an, cei doi cladesc o copila de zapada cu chip delicat, buze trandafirii si par balai.

Nu mica le este insa mirarea a doua zi, cind descopera ca fetita de zapada a prins viata, ca si cum povestea Snegurocikai, ce incintase copilaria lui Mabel, ar fi devenit dintr‑odata realitate. Din acea clipa, Faina, copila de zapada, va deveni parte din familie si prezenta ei delicata, candida, zglobie le va schimba vietile pentru totdeauna. Copila de zapada impleteste cu subtilitate si sensibilitate realismul magic al scriitorilor sud‑americani cu o proza dura, viguroasa, dramatica in stilul lui Jack London.

„Pornind de la un vechi basm rusesc, scriitoarea isi deapana povestea despre dezolare emotionala si spatiala, despre indelungi suferinte si pierderi intr-un minunat melanj de duritate si delicatete.” - Sunday Times

„O bijuterie a artei nordice a povestirii. Oricine a cunoscut apasarea unei ierni lungi si alinarea adusa de o carte buna citita la gura sobei va aprecia cu siguranta Copila de zapada.” - John Straley

„O poveste incintatoare despre iubire, speranta si supravietuire in Nordul inghetat.” - Daily Mail

„Daca Willa Cather si Gabriel García Márquez ar colabora la o carte, aceasta ar fi Copila de zapada. Este o realizare absolut remarcabila – un amalgam intre magia cea mai diafana, mai feerica si realitatile aspre ale vietii de fermier in salbaticia Alaskai. Admirabil conceputa, minunat istorisita, aceasta poveste are fragilitatea intortocheata a unui fulg de nea si onestitatea fireasca a tarinei de sub picioarele noastre, realitatea tulburatoare a unui vis in noapte. Ne fascineaza si ne merge la suflet. Merge neobosita inainte chiar si atunci cind se opreste o clipa asupra miracolului vietii si al lumii in care traim.” - Robert Goolrick

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Copila de zapada", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Eowyn Ivey si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Copila de zapada prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Copila de zapada" este de 29.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2833-9
Pagini: 328

Pret Copila de zapada