Copiii de cristal

Copiii de cristal

Editura For You
6,00 Lei
021 316 70 53

Recenzie Copiii de cristal

COPIII de CRISTAL reprezinta noua generatie care a sosit pe Pamant dupa Copiii Indigo. Ei au varste intre zero si aproximativ cinci ani, desi unii dintre cei care au venit primii pot avea chiar si sapte ani. Acesti copilasi sunt asemanatori Copiilor Indigo, avand multe calitati paranormale si fiind foarte sensibili - dar fara acea parte intunecata pe care o au acestia si fara energia provocata de furie. Copiii de Cristal sunt frumosi pe dinauntru si pe dinafara. Daca te uiti in ochii lor, poti vedea iubirea si intelepciunea Divina. Aurele lor sunt stralucitoare, opalescente si radiante. Ei par a raspandi lumina din interior. Ei vorbesc despre vietile lor trecute, despre galaxii aflate la mare distanta si despre viziuni profunde, referitoare la pace si iubire. Cartea trateaza multe proleme care sunt legate de acesti copilasi cu totul deosebiti, cum ar fi capacitatile lor de vindecatori, legatura lor cu natura, ce anume mananca si altele. Ea cuprinde si interviuri cu Copiii de Cristal insisi si cu profesorii si parintii lor. In carte se arata care sunt modalitatile de a-i face fericiti si sanatosi si cum sa evitam capcanele ce ar putea distruge darurile lor minunate.

Cartea "Copiii de cristal" a fost publicata in categoria Paranormal / Paranormal si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 25.12.2017. A fost scrisa de Doreen Virtue si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Copiii de cristal prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Copiii de cristal" este de 6 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Copiii de cristal

Pasind intre lumi
Gregg Braden