Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache : Editie cartonata

39,95 Lei

Colectia: SERIA DE AUTOR OCTAVIAN PALER

Recenzie Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache : Editie cartonata

Editia a II-a

Convorbiri cu un batrin reactionar ar fi fost, in opinia lui Octavian Paler, titlul potrivit pentru acest volum in care o emisiune de televiziune, o stire dintr-un ziar, o replica dintr-o carte sau fosnetul otetarilor din curtea casei ii prilejuiesc scriitorului comentarii nostalgice, atunci cind isi rememoreaza viata de „lup singuratic”, pline de sinceritate, atunci cind povesteste despre cartile sale, sau de ironie si mihnire, atunci cind vorbeste despre politica autohtona.

„In toate cartile lui Octavian Paler exista o voce multiplicata, un ego care se diminueaza voit, ca sa inregistreze alteritatea. Persoana intii singular nu este rezervata unui anumit narator; prin ea se exprima, pe rind, diferite identitati, proiectate si explorate de un scriitor care stie sa asculte. Cind interlocutorul lipseste, Octavian Paler si-l creeaza, dedublindu-se si purtind pasionante dialoguri interioare. Iata de ce ideea unui dialog consistent mi s-a parut a fi in spiritul operei sale. Autorul Autoportretului intr-o oglinda sparta avea multe de spus, si poate ca era timpul s-o faca in mod direct, fara medierea eseului sau haina fictionala a prozei. N-a fost nevoie de pledoarii si «diplomatie», de tatonari, reveniri si preparative speciale. Ne-am descoperit, dintr-odata, pe aceeasi lungime de unda: un clasic in viata, dar fara aere magisteriale, si un critic tinar care, inainte de a pune pe hirtie afirmatii si negatii rezolute, voia si vrea sa cunoasca.” - Daniel Cristea-Enache

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache", publicata in 3 categorii, Beletristica / Corespondenta, Beletristica / Jurnale, Beletristica / Memorialistica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Octavian Paler si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache" este de 39.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-1760-9
Pagini: 336

Pret Convorbiri cu Daniel Cristea-Enache : Editie cartonata