O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii

Editura For You
6,30 Lei

Recenzie O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii

Cartea "O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Neale Donald Walsch si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii" este de 6.3 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii

Dao, Marele Luminator
Huai Nan Zi
Activarea chakrei inimii
Florin Lowndes
23.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea O conversatie cu Dumnezeu. Noile revelatii. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Neale Donald Walsch

Neale Donald Walsch a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, Acasa cu Dumnezeu intr-o viata care nu se sfarseste niciodata, Cand totul se schimba, schimba totul : In vremuri tulburi, o cale catre pace, Ce vrea Dumnezeu : Un raspuns fundamental la cea mai mare intrebare a omenirii, Comuniune cu Dumnezeu, Dumnezeul de maine cea mai mare provocare spirituala a noastra, Mic tratat despre viata : Manualul utilizatorului, Momente de gratie, Prietenie cu Dumnezeu, Cei ce aduc lumina, Comunicare cu Dumnezeu, Conversatii cu Dumnezeu - vol 1,2,3, Conversatii cu Dumnezeu pentru adolescenti si parinti, Dumnezeu si minunile din viata noastra, dintre care primele 8 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053