Contracte speciale in noul Cod civil

Contracte speciale in noul Cod civil

Editura Hamangiu
39,00 Lei

Recenzie Contracte speciale in noul Cod civil

Lucrarea cuprinde o analiza actuala a contractelor civile, relevand intr-o abordare comparativa, insotita de comentarii, trimiteri la doctrina si jurisprudenta relevante, elementele de apropiere si de diferenta dintre Codul civil din 1864 si noul Cod civil.

Astfel, in primul capitol sunt prezentate sintetic elemente de teoria generala a obligatiilor, esentiale pentru examenul ulterior al reglementarii contractelor speciale, cateva observatii privind noul contur juridic pe care l-au primit notiuni cum sunt cele de profesionist, comerciant, acte si fapte de comert, materie comerciala, precum si distinctia dintre contractele incheiate intre profesionisti si consumatori (supuse unui regim derogator de la dreptul comun), pe de o parte, si contractele ce nu sunt incheiate intre profesionisti si consumatori, pe de alta parte.

Urmatoarele capitole sunt consacrate principalelor contracte reglementate in actualul Cod civil (unele dintre ele in mod traditional considerate a fi contracte comerciale): vanzare, schimb, report, cont curent, locatiune, inchirierea locuintelor, arendare, mandat, comision, consignatie, depozit, imprumut, renta viagera, intretinere si donatie.

A fost scrisa de Lucia Uta si a fost publicata de editura Hamangiu. Se poate cumpara cartea Contracte speciale in noul Cod civil prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Contracte speciale in noul Cod civil" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-522-748-4
Pagini: 360