Conservarea preventiva a bunurilor culturale

36,00 Lei

Recenzie Conservarea preventiva a bunurilor culturale

Această carte nu este rezultatul unei abordări livreşti. Lucrarea este rodul unei combinaţii dintre trei factori esenţiali şi complementari: o perioadă de studiu şi de specializare non formală de peste 30 de ani, o lungă experienţă de teren (25 de ani) şi o neîntreruptă activitate didactică. Fiecare cu aportul său. Toate au contribuit la înţelegerea, clarificarea şi adâncirea problemelor, la realizarea unei experienţe practice inegalabile, la adâncirea şi sistematizarea deopotrivă a situaţiilor ca şi a elementelor de cunoaştere.

Rostul acestei lucrări are o ţintă precisă: să fie un ghid pentru toţi cei care în muzee, biblioteci, centre de cultură răspund de starea patrimoniului: muzeografi deopotrivă cu conservatori, restauratori cu cei care conduc aceste instituţii. Lucrarea-şi propune să fie în primul rând un instrument de lucru, cât mai complet cu putinţă,  care să folosească celor interesaţi şi în care aceştia să găsească răspunsuri foarte numeroaselor probleme pe care le ridică păstrarea bunurilor culturale. - Aurel Moldoveanu

Autorul acestei cărţi este, în România, fondator de sistem - cel al conservării patrimoniului cultural - bucurându+se de un imens prestigiu profesional. În peste o jumătate de veac, Aurel Moldoveanu a dobândit aura unui magistru, iniţiind şi consolidând o şcoală naţională de conservare-restaurare de la care se revendică specialiştii din ţara noastră... Adunând deopotrivă referinţe bibliografice, româneşti şi internaţionale, în cele 15 capitole sunt prezentate toate aspectele legate de acţiunea vitală de conservare preventivă. Datele tehnice, exemplificările, soluţiile propuse, cazurile tratate ne arată un specialist de talie europeană, lucrarea având toate calităţile de a deveni referinţă pentru experianţa românească în acest domeniu. - prof. univ. dr. Ioan Opriş

Cartea "Conservarea preventiva a bunurilor culturale" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Aurel Moldoveanu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Conservarea preventiva a bunurilor culturale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Conservarea preventiva a bunurilor culturale" este de 36 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-537-060-9
Pagini: 482
Format: 17 x 24 cm