Confesiunile unui vorbitor public

Confesiunile unui vorbitor public

Editura Publica
49,00 Lei

Recenzie Confesiunile unui vorbitor public

În acest volum plin de haz şi extrem de practic, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott Berkun ne dezvăluie tehnicile folosite de marii oratori şi ne arată cum le poate utiliza oricine pentru a comunica mai bine. Managerilor şi profesorilor – şi oricui comunică şi se aşteaptă să fie ascultat – Confesiunile unui vorbitor public le oferă punctul de vedere al unui iniţiat despre cum să prezinţi idei într-un mod eficient. Este o călătorie unică, distractivă şi plină de învăţăminte printre dificultăţile şi reuşitele trăite de Scott de-a lungul celor peste 15 ani în care a tinut frecvent discursuri unor categorii diverse de persoane.

„O perspectivă memorabilă, înviorătoare şi amuzantă asupra unui lucru esenţial: ceea ce comunicăm.” - Chris Anderson, redactor-şef Wired

„Dacă trebuie să susţii doar un singur discurs în toată viaţa ta, chiar şi numai Capitolul 5 îşi merită preţul acestei cărţi. Confesiunile unui vorbitor public îţi arată capcanele care pot transforma o idee bună într-un discurs prost, totul împachetat în stilul antrenant al lui Berkun, care ştie să prezinte informaţiile istorice şi ştiinţifice într-un mod atrăgător.” - Matt Waite, câştigător al Premiului Pulitzer în 2009

„Scott Berkun le spune pe bune. Indiferent dacă urmează să vorbeşti în fata a zece oameni sau a o mie de persoane, vei descoperi secrete care îţi vor îmbunătăti abilităţile de comunicare.” - Tony Hsieh, CEO Zappos.com

„Dincolo de abilităti, performanta unui lider sau manager rezidă în modul în care reuseste să motiveze, să transmită idei clare si să câstige încrederea celorlalti. E lectia pe care o predăm de fiecare dată cursantilor nostri, succesul atârnă de forta unui discurs – ,,povestea” care îndeamna la actiune. O lectură indispensabilă pentru toti cei care produc rezultate prin oameni!” - Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting

Cartea "Confesiunile unui vorbitor public" a fost publicata in categoria Economie / Resurse umane si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Scott Berkun si a fost publicata de editura Publica. Se poate cumpara cartea Confesiunile unui vorbitor public prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Confesiunile unui vorbitor public" este de 49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8360-04-1
Pagini: 280
Format: 14,5 x 20,5 cm