COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A

Editura Paralela45
6,30 Lei

Formatul: 14 x 20;ISBN: 973-697-848-6 / 978-973-697-848-7;Nr. pagini: 160;Anul aparitiei: 2006

Recenzie COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A

„Structurată în patru volume, care se adresează celor patru ani de studiu din învăţământul gimnazial, lucrarea reia fîresc şi problemele de limba română, ca şi problemele receptării de text, fie el literar sau nonliterar, într-o manieră sistematică şi esenţializată, sau chiar aspecte care ţin de însuşirea unor tehnici de muncă intelectuală. Accentul nu este pus însă, cum se poate bănui, pe dimensiunea teoretică a temelor – de altfel există destule lucrări de o asemenea factură –, ci mai ales pe nevoia de exersare a elevului, de receptare a situaţiilor de limbă în procesul comunicării, componenta practică a lucrării fiind esenţială. Prin modul de abordare, varietatea problematicii şi a tipurilor de exerciţii, lucrarea se recomandă de la sine ca un instrument cu adevărat util pentru cei care doresc să dobândească în anii de gimnaziu, şi nu numai, competenţe reale de exprimare orală şi scrisă ori de receptare a textelor de orice tip.“ (prof. Adrian Costache)

Cartea " COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A" a fost publicata in categoria Suport scolar / Lb. Romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Matei Cerkez, Florica Lupu, Victoria Padureanu, Ioana Triculescu, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A" este de 6.3 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A

Limba si literatura romana. Bacalaureat 2012
Mihaela Daniela Cirstea, Adrian Costache, Gheorghe Lazarescu, Laura Raluca Surugiu
Limba si literatura romana. Clasa a VIII - a
Mihaela Dobos, Luminita Paraipan, Davidoiu-Roman Anca, Dumitrita Stoica
Dictionarul uzual al limbii romane
Sabia Teius, Valentina Serban, Elena Comsulea
69.00 RON
Limba romana pentru clasa a V - a. Exercitii
Daniela Ionescu, Florin Ionescu
Exercitii practice de limba romana
Geanina Cotoi, Irina-Carmen Haila, Mina-Maria Rusu, Mihaela Timingeriu
 GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A
Ioana Enescu, Luminita Ardelean, Cornelia Chirita, Mariana Gurtavenco
11.00 RON
Cosmin Borza, Roxana Din, Cristina Erdei, Cristina Gogata, Smaranda Graur, Diana Hangan, Claudiu Turcus

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Matei Cerkez

Matei Cerkez a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VI-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A V-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VI-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VI-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VII-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VIII-A, Limba romana. Manual clasa a V - a, Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a.

Florica Lupu

Florica Lupu a publicat inca 5 carti prezente in libraria noastra, COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VI-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VII-A.

Victoria Padureanu

Victoria Padureanu a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Matematica de zi cu zi - trusa de matematica pentru lucrul individual, Matematica. Manual, clasa I, Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II), COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A V-A, Educatie civica - manual pentru clasa a IV-a, Matematica - manual pentru clasa a IV-a, Matematica clasa a III-a, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea I, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Ioana Triculescu

Ioana Triculescu a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Cum sa scrii o compunere. Clasele 7-8 : Tipuri de compuneri, Limba si literatura romana. Caiet de lucru. Clasa a VI - a, Limba si literatura romana. Caiet de lucru. Clasa a VII - a, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, DICTIONAR MAGHIAR-ROMAN / ROMAN-MAGHIAR. CLASELE I-IV, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VII-A, Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053