Comunicare nonverbala si constructii sociale

Editura Tritonic
40,00 Lei

Colectia: Comunicare media

Recenzie Comunicare nonverbala si constructii sociale

Domeniul comunicarii nonverbale este astazi in plina expansiune. Faptul ca "gesturile ne tradeaza" adevaratele intentii este unanim acceptat de catre specialisti, dar si de catre cei mai putin cunoscatori ai domeniului. Totusi, dincolo de mirajul folosirii limbajului nonverbal pentru a-i intelege mai bine pe ceilalti, a ne face intelesi sau a induce in eroare, lucrarea Comunicare nonverbala si constructii sociale dezvaluie preocupari din zona acestui domeniu iubit si controversat deopotriva.

Teme cum sunt: munca emotionala, limbajul nonverbal in publicitate, rolul vestimentatiei in interactiunile cotidiene, exprimarea si recunoasterea emotiilor sunt cele care spun povestea aplicatiilor comunicarii nonverbale in diferite zone ale vietii sociale. Cititorul avizat, dar si studentii care sunt in cautarea unor subiecte noi pentru lucrarile de finalizare a studiilor si, in general, pasionatii domeniului vor gasi cu siguranta in paginile lucrarii cel putin un studiu care sa-i intereseze.

Cartea "Comunicare nonverbala si constructii sociale" a fost publicata in categoria Relatii publice si comunicare / Comunicare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Loredana Ivan, Alina Duduciuc, si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Comunicare nonverbala si constructii sociale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Comunicare nonverbala si constructii sociale" este de 40 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: noiembrie 2011
ISBN: 978-606-8320-22-9
Pagini: 384