Compunerile scolare pentru gimnaziu. Editia a IV - a

Editia: 4
27,95 Lei

Colectia: Gymnasium

Recenzie Compunerile scolare pentru gimnaziu. Editia a IV - a

Volumul contine indrumari eficiente privind realizarea tuturor tipurilor de compuneri prevazute de actuala programa scolara: intelegerea tipului de compunere, structurarea planului, echilibrarea partilor componente, principiile si regulile ce trebuie respectate, elementele de compozitie si structura (titlul, corpul textului, paragraful), calitatile pe care trebuie sa le aiba o compunere (coerenta, logica, unitatea, claritatea, precizia, concizia, corectitudinea, proprietatea termenilor), strategiile de redactare si organizatorii textuali. Numeroasele exercitii si exemple practice care insotesc expunerile teoretice contribuie la formarea unui limbaj adecvat si dobindirea competentei de structurare a planului compunerilor.

Din cuprins:

Exercitiul de compozitie • Ce inseamna „a compune”? • Elementele unei compuneri • Calitatile exprimarii intr-o compunere • Pasi in redactarea unei compuneri • Compuneri vizind scrierea despre textul literar • Rezumatul • Argumentarea/Motivarea apartenentei unei opere la un gen literar • Argumentarea/Motivarea speciei unei opere literare • Caracterizarea unui personaj literar • Exprimarea unei pareri/opinii/a unui punct de vedere propriu despre un text literar • Compunerea de tip eseu • Compunerea despre trairile eului liric • Compunerea libera/imaginativa • Redactarea unor texte functionale • Redactarea unor texte reflexive

Cartea "Compunerile scolare pentru gimnaziu. Editia a IV - a" a fost publicata in categoria Suport scolar / Lb. Romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Elena Sandu si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Compunerile scolare pentru gimnaziu. Editia a IV - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Compunerile scolare pentru gimnaziu. Editia a IV - a" este de 27.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2735-6
Pagini: 320
Format: 16 x 23,5 cm