Editura Niculescu
8.89 4.99 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Anul aparitiei : 2005 Num─âr de pagini: 256 ISBN: 978-973-568-715-1

Recenzie Comoara din insula

"Cartea de vacanta" este cea pe care ai asteptat atata s-o citesti, pe care ai tot incercat s-o incepi, dar lectiile si alte indatoriri de prin casa sau de la scoala te-au facut s-o pui mereu la loc, in biblioteca. Si cate si mai cate auzisei despre ea, de la altii, mai norocosi ca tine, care apucasera s-o mantuie deja, unii dintre ei intr-o noapte chiar, asa, cu lanterna sub patura, chestie pe care tu nu te-ai incumetat s-o faci. Acum insa ti-a venit si tie randul, caci e doar vacanta, iar cel dintai lucru pe care ti l-ai pus in minte e cum sa te-arunci mai repede pe cartea aia si sa n-o mai lasi din mana pana n-o termini, s-o citesti pe-ndelete. Ai emotii la intalnirea cu aventura si misterele? Esti gata sa pleci departe cu gandul? Pai, atunci se cheama ca asemenea carti sunt pentru tine, tot asa de bine cum si tu le esti cititorul potrivit!

COMOARA DIN INSULA
Robert Louis Stevenson
Brunea-Fox (traducere)

Aparut in 1883, "Treasure Island", romanul scotianului R.L. Stevenson (1850-1894) a "prins" intotdeauna, la generatii si generatii de cititori, devenind asa, pe nesimtite un adevarat roman-cult. De ce? Pai, pentru ca e povestea cautarii unei comori ascunse pe o insula misterioasa. Nu cumva ai visat si tu la asa ceva?

Cartea "Comoara din insula" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Robert Louis Stevenson si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Comoara din insula prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Comoara din insula" este de 4.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Comoara din insula

Al 7-lea M
Francisca Solar