Recenzie Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti

Setul cuprinde 5 carti :

Ratoiul cel urat

Mica sirena

Hainele noi ale imparatului

Lebedele salbatice

Soldatelul de plumb

Cartea "Comoara cu povesti - Andersen" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Flamingo GD. Se poate cumpara cartea Comoara cu povesti - Andersen prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Comoara cu povesti - Andersen" este de 38 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti

Feciorii croitorului
Fratii Grimm
Cele mai indragite basme
39.89 RON
O vizita in Tara Zanelor
Barber Shirley
14.90 RON
Universul basmelor lui Andersen
42.90 RON
Printesa sirena si Regele Caracatita
Barber Shirley
17.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Pove┼čti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053