Colectii de date

Colectii de date

Editura Albastra
39,00 Lei

Recenzie Colectii de date

În dezvoltarea aplicatiilor de programare pot fi puse în evidentã un numãr limitat de entitãti (liste, stive, cozi, cozi cu prioritãti, arbori binari, tabele de dispersie, grafuri), caracterizate printr-o stare si un comportament specific. Acestea sunt cunoscute sub numele de tipuri de date abstracte sau colectii de date si contin un numãr finit de elemente, de orice tip.

Lucrarea îsi propune sã evidentieze principalele colectii, care apar în aplicatii, sã specifice si sã implementeze operatiile caracteristice acestora si structurile de date corespunzãtoare, utilizând în acest scop un limbaj de programare structuratã, fãrã facilitãti de programare orientatã pe obiecte, constituind o bazã pentru proiectarea unei biblioteci de tipuri de date abstracte.

Lecturarea lucrãrii încurajeazã utilizatorii sã-si scrie propriile aplicatii cu colectii de date, folosind serviciile oferite de o interfatã, care ascunde detaliile structurilor de date folosite si operatiile specifice diferitelor colectii de date. Ne adresãm atât studentilor facultãtilor cu profil informatic, profesorilor care predau discipline informatice si elevilor acestora, dar si tuturor celor interesati sã-si dezvolte propriile aplicatii cu structuri de date.

Cartea "Colectii de date" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / Baze de date, SQL si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Valeriu Iorga si a fost publicata de editura Albastra. Se poate cumpara cartea Colectii de date prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Colectii de date" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-650-285-9
Pagini: 244

Pret Colectii de date