Codul de procedura fiscala si Normele metodologice : Actualizat 1 februarie 2012

Editura C. H. Beck
11,90 Lei

Colectia: La Zi

Recenzie Codul de procedura fiscala si Normele metodologice : Actualizat 1 februarie 2012

Lucrarea prezintă avantajul că pe lângă textul Codului de procedură fiscală (cu ultimele modificări şi completări aduse prin O.G. nr. 2/2012 – M.Of. nr. 71 din 30 ianuarie 2012) şi al Normelor metodologice de aplicare a acestuia, inserate direct sub articolele din Cod la care se referă, sunt prezentate şi deciziile Comisiei fiscale centrale şi ale Comisiei de proceduri fiscale emise de la data apariţiei Codului şi până în prezent.

De asemenea lucrarea aduce în atenţia celor interesaţi trimiteri la legislaţia secundară (ordine ale ministrului finanţelor publice, ordine ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală) dar şi legislaţia conexă precum şi recursurile în interesul legii şi deciziile Curţii Constituţionale, pentru a se asigura o completă cunoaştere şi înţelegere a dispoziţiilor legale.

Pentru a veni în ajutorul celor care doresc să aprofundeze dreptul procedural fiscal sunt incluse în lucrare trimiteri la doctrina de specialitate şi jurisprudenţa naţională, publicate în revistele de specialitate.

Lucrarea Codul de procedură fiscală şi Normele metodologice se doreşte a fi un instrument util în cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei fiscale atât pentru consultanţii fiscali cât şi pentru contabili, avocaţi, magistraţi, studenţi, practic pentru oricine este interesat sau lucrează în domeniile juridic, economic, fiscal, financiar, contabil. Nu în ultimul rând, lucrarea se poate dovedi utilă şi pentru teoreticieni, în special prin trimiterile la legislaţie, jurisprudenţă şi, desigur, doctrină.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Codul de procedura fiscala si Normele metodologice", publicata in 2 categorii, Drept si legislatie / Coduri, Drept si legislatie / Drept financiar-fiscal si bancar, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mihai Bragaru si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Codul de procedura fiscala si Normele metodologice prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Codul de procedura fiscala si Normele metodologice" este de 11.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-18-0003-2
Pagini: 304

Pret Codul de procedura fiscala si Normele metodologice : Actualizat 1 februarie 2012