Clinica Mayo : Despre durerea cronica

Clinica Mayo : Despre durerea cronica

Editura All
12,51 Lei
021 316 70 53

Recenzie Clinica Mayo : Despre durerea cronica

Problema medicala generala cu care se confrunta majoritatea oamenilor, durerea cronica reprezinta totodata cauza principala a tuturor starilor de invaliditate. Si, desigur, chiar printre membrii propriei dumneavoastra familii se afla persoane a caror capacitate este astfel afectata. In acelasi timp insa, durerea cronica este o stare nu tocmai simplu de vindecat, la aceasta situatie contribuind diversitatea factorilor de influenta a evolutiei acesteia, ca si faptul ca reactiile la durere si la tratamentul ei difera de la individ la individ.

Paginile cartii dedicate acestei problematici de Clinica Mayo – institutie medicala de reputatie mondiala in educatia sanitara generala si specifica, exploatand in practica cele mai noi cuceriri ale stiintelor medicale – ofera o speranta temeinica tuturor victimelor, intr-o forma sau alta, ale durerii cronice. Metode terapeutice eficiente, cu efecte dintre cele mai eficace, sau medicatii adecvate ofera celor afectati

SANSA DE A-SI CONTROLA DURERILE,

DE A PUTEA DESFASURA O VIATA MAI ACTIVA SI MAI PRODUCTIVA!

Cartea Mayo despre durerea cronica constituie, asa cum o afirma dr. med. David W. Swanson – editorul ei principal si coordonatorul colectivului de medici-specialisti care au contribuit la inchegarea ei –, o suma de instrumente necesare interventiei in cazul unor asemenea afectiuni.

Informatiile aflate in lucrare – competente, practice si usor de inteles – abordeaza o larga varietate de probleme comportamentale si de regim de viata, precum si numeroase medicatii specifice, menite sa contribuie la o mai buna intelegere a starii durerii cronice, la un control cat mai eficient al acesteia.

De la maruntele dureri de cap, la mai severele dureri de spate sau artritice si la acelea de origine greu identificabila la inceput, sfaturile medicilor Mayo se concentreaza asupra modalitatilor practice, la indemana celor suferinzi, de a gestiona profitabil aceste dureri prin: fixarea unor scopuri specifice, recomandarea unui program curent de exercitii si a unor modificari ce trebuie aduse regimului zilnic de viata in directia minimizarii eforturilor si a reducerii starii de oboseala, strategii de eliminare a stresului, de relaxare, de depasire a starilor angoasante si frustrante, de identificare a efectelor benefice sau nu ale unei medicatii. Consultantilor cartii le este pus la dispozitie chiar si un ghid de medicina complementara si alternativa.

Cuprins: Ce este durerea; Suferiti de o durere cronica; Perioadele durerii cronice; Care sunt implicatiile durerii cronice; Cum sa preluati controlul asupra durerii dumneavoastra; Miscarea si exercitiile fizice; Gasirea echilibrului; Cum sa va intelegeti sentimentele si durerea; Cum sa controlati stresul zilnic; Interactiunea cu familia si prietenii; Aveti grija de dumneavoastra si de sanatate; Ce ziceti de medicamente?; Medicina complementara si medicina alternativa; Centre si clinici pentru tratarea durerii; Cum sa va pastrati controlul; Orarul dumneavoastra personal; Surse suplimentare; Index.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Clinica Mayo", publicata in 2 categorii, Medicina / Medicina pentru toti, Sanatate, nutritie, sport / Sanatate, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Swanson David W. si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Clinica Mayo prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Clinica Mayo" este de 12.51 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Clinica Mayo : Despre durerea cronica

Spatele
Anthony Campbell