Ciupercile sacre ale viziunii : Teonanacatl - dincolo de porţile mintii

40,00 Lei

Recenzie Ciupercile sacre ale viziunii : Teonanacatl - dincolo de porţile mintii

Istoria spirituală a Umanităţii este una cu cea a plantelor sacre care au fost folosite ritualic în toate timpurile, pe toate continentele. În ultimul secol, psihologia transpersonală a explorat profunzimile psihicului omenesc şi cercetătorii care au schimbat complet hărţile conştiinţei au fost exact aceia care s-au apropiat fără prejudecăţi de lumile magice ale străvechilor rituri. Fără ciupercile vizionare ale Mexicului istoria psihologiei occidentale ar fi fost alta. Iar Revoluţia Conştiinţei pe care o trăim cu toţii astăzi nu ar fi fost posibilă în lipsa deschiderilor imense pe care acestea le-au adus în conştiinţa occidentului.

Dar care mai este locul plantelor sacre în timpul acestor transformari? În ce măsură acestea mai servesc astăzi scopului pe care l-au avut mii şi mii de ani? Sunt ele încă instrumente ale transformării interioare şi ale vindecării în sensul de Întregire a Fiinţei? Care este impactul acestora asupra conştiinţei secolului XXI? Un subiect de o importanţă majoră pentru toţi exploratorii conştiinţei.

Ralph Mezner este unul dintre cei mai celebri cercetători în domeniu. Licenţiat în filosofie şi psihologie, cu un doctorat făcut la Harvard, cercetător în psihofarmacologie, colaborator al lui Timothy Leary şi Richard Alpert şi profesor la Institutul de Studii Integrale din California, a publicat sute de articole şi cărţi despre cercetările sale în domeniul shamanismului, alchimiei, mitologiei şi psihologiei transpersonale.

După lucrarea sa despre Ayahusca, ce a stârnit un interes enorm printre cititorii  editurii noastre, această nouă lucrare despre ciupercile vizionare vine să completeze evantaiul de lucrări fundamentale dedicate celor aflaţi în explorare conştientă a propriilor adâncuri. O Carte Elena Francisc cum nu se poate mai potrivită cu energia acestui timp al transformărilor interioare şi al Revoluţiei Conştiinţei.

Cartea "Ciupercile sacre ale viziunii" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Ralph Metzner si a fost publicata de editura Elena Francisc Publishing. Se poate cumpara cartea Ciupercile sacre ale viziunii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ciupercile sacre ale viziunii" este de 40 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ciupercile sacre ale viziunii : Teonanacatl - dincolo de porţile mintii

Paracelsus - viata si invatatura
Franz Hartmann