Cioran si Securitatea

Cioran si Securitatea

26,55 Lei

ISBN: 978-973-46-1429-5;ANUL APARITIEI: 2010;NUMAR PAGINI: 360;FORMAT: 130x200

Recenzie Cioran si Securitatea

Cu o lunga cariera de „suspect”, ce a inceput la scurt timp dupa instalarea regimului comunist (dosarul a fost deschis, formal cel putin, in ianuarie 1954) si a continuat pina la caderea acestuia din urma (exista chiar un document strict secret din 5 mai 1990, cu care pare sa se fi inchis urmarirea informativa), Emil Cioran a fost acuzat nu atit de simpatiile legionare din anii ’30, cit pentru faptul ca a pastrat legaturile cu rude si cunoscuti din Romania si a desfasurat „activitati dusmanoase prin scrierile lui «filosofice» (ghilimelele apartin dosarului) cu caracter idealist”. Documentele de arhiva incluse in volum reprezinta o mica parte a fondurilor existente in arhivele romanesti – o intreaga serie de dosare sub trei nume codificate: „Ciobanu”, „Chiru”, „Ene” – si provin din arhivele CNSAS si SRI. Ele descopera cititorului aspecte ignorate din profilul personajului contradictoriu care a fost Emil Cioran si fundalul istoric pe care acesta a evoluat.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Cioran si Securitatea", publicata in 2 categorii, Beletristica / Biografii, Istorie / Servicii secrete, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Stelian Tanase si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Cioran si Securitatea prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cioran si Securitatea" este de 26.55 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cioran si Securitatea

Memorie si identitate
Ioan Paul al II-lea