CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a

Editura Corint
18,90 Lei

ISBN 973-9413-51-X;Aparitie 1999;Numar pagini 108;Format 20,5 x 26 cm

Recenzie CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a

Aprobat cu OMEdC Nr. 5654 din 23.12.1997 si Nr. 4999 din 12.11.1998

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a", publicata in 2 categorii, Manuale scolare (clasa) / Clasa a VII-a, Manuale scolare (materie) / Chimie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Sanda Fatu, Felicia Stroe, Constantin Stroe, si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a" este de 18.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a

Matematica pentru clasa a VI - a. Semestrul II
Dumitru Savulescu, Iohana Gheorghe, Marius Perianu, Stefan Smarandoiu
Matematica pentru clasa a VII - a. Semestrul II
Marius Perianu, Ioan Balica, Dumitru Savulescu
Cultura civica. Manual clasa a VII - a
Elena Nedelcu, Ecaterina Morar
14.90 RON
Limba romana pentru clasa a VII - a. Exercitii
Mihaela Georgescu, Nicoleta Ionescu
Repere de limba si literatura romana
F. Denoleanu, St. M. Ilinca

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea CHIMIE - Manual pentru clasa a VII-a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Sanda Fatu

Sanda Fatu a publicat inca 23 carti prezente in libraria noastra, CHIMIE (C1). MANUAL PENTRU CLASA a XI-a, CHIMIE C1. MANUAL PENTRU CLASA A XI-A, Chimie C3. Manual pentru clasa a XII - a, Chimie. Caietul elevului pentru clasa a VIII-a, Chimie. Manual pentru clasa a VIII-a, CHIMIE (C2). MANUAL PENTRU CLASA a XI-a, CHIMIE C2 MANUAL PENTRU CLASA A XII-A, CHIMIE(C3). MANUAL PENTRU CLASA a XI-a, CHIMIE. MANUAL PENTRU CLASA a IX-a, STIINTE. MANUAL PENTRU CLASA A 11-A, CHIMIE (lb. germana) - cls. a VIII-a, CHIMIE (lb.germana) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VIII-a, CHIMIE / SAM - Manual pentru clasa a IX-a, Chimie C1. Manual pentru clasa a XII - a, Chimie. Caietul elevului clasa a VII-a, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VII-A, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VIII-A, DIDACTICA CHIMIEI, DIDACTICA DISCIPLINEI STIINTE ALE NATURII, STIINTE. MANUAL PENTRU CLASA A XI-A, STIINTE. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Felicia Stroe

Felicia Stroe a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Chimie. Caietul elevului pentru clasa a VIII-a, Chimie. Manual pentru clasa a VIII-a, CHIMIE (lb. germana) - cls. a VIII-a, CHIMIE (lb.germana) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VIII-a, CHIMIE / SAM - Manual pentru clasa a IX-a, Chimie. Caietul elevului clasa a VII-a, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VII-A, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VIII-A, DIDACTICA DISCIPLINEI STIINTE ALE NATURII, Stiinte : Caiet de teste iniĊ£iale, curente si finale clasa a IV-a, dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Constantin Stroe

Constantin Stroe a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Chimie. Caietul elevului pentru clasa a VIII-a, Chimie. Manual pentru clasa a VIII-a, CHIMIE (lb. germana) - cls. a VIII-a, CHIMIE (lb.germana) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VII-a, CHIMIE (lb.maghiara) - cls. a VIII-a, CHIMIE / SAM - Manual pentru clasa a IX-a, Chimie. Caietul elevului clasa a VII-a, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VII-A, CHIMIE. GHIDUL PROFESORULUI PENTRU CLASA A VIII-A, DIDACTICA DISCIPLINEI STIINTE ALE NATURII, Stiinte : Caiet de teste iniĊ£iale, curente si finale clasa a IV-a, dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053