Cheia succesului. Gandirea pozitiva

Cheia succesului. Gandirea pozitiva

30,00 Lei

Colectia: Carti-Cheie

Recenzie Cheia succesului. Gandirea pozitiva

În mintea ta se află un talisman invizibil, secret. Pe una dintre feţele lui sunt imprimate literele GP (gândire pozitivă), iar pe cealaltă literele GN (gândire negativă). Gândirea pozitivă atrage în mod natural ceea ce este bun şi frumos. Gândirea negativă te va lipsi de toate lucrurile datorită cărora viaţa merită trăită.

Succesul, sănătatea, fericirea şi averea depind de felul în care gândeşti!

Atunci când pionierul literaturii motivaţionale, Napoleon Hill, şi milionarul W. Clement Stone şi-au unit forţele pentru a crea unul dintre cele mai însemnate parteneriate ale tuturor timpurilor, rezultatul a fost Cheia Succesului. Gândirea Pozitivă, o carte-fenomen care transmite lumii că oricine îşi poate realiza visurile, având atitudinea corectă. Acum poţi profita şi tu de programul ce a adus succesul în vieţile a numeroase generaţii ce căutau – şi au găsit – un stil de viaţă mai bun.

Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de cărţi de literatură motivaţională. A abandonat studiile de Jurnalistică pentru Drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri politici şi preşedinţi, precum: Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford.

Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse, în calitate de reporter, şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia împli­nirii“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dez­vălui calea spre îmbogăţire, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltării personale.
Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodată, una dintre cele mai bine vândute cărţi din toate timpurile. Alături de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai apărut, de acelaşi autor, Puterea de convingere (2006), Secre­tul bogăţiilor (2007), Calea spre succes (2011).

W. Clement Stone (1902–2002), fondator şi secretar al Combined Insurance Company din America, a pornit la drum cu doar 100 de dolari şi a construit o companie valorând mai multe milioane de dolari. După cum a spus Norman Vincent Peale, autorul celebrei lucrări Forţa gândirii pozitive (Curtea Veche Publishing, 1999): „Aceşti doi oameni au talentul rar întâlnit de a-i inspira şi motiva pe oameni… De fapt, le datorez amân­durora recunoştinţă pentru ajutorul şi îndrumarea pe care mi le-au oferit prin scrierile lor.“

Cartea "Cheia succesului. Gandirea pozitiva" a fost publicata in categoria Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Napoleon Hill, W. Clement Stone, si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Cheia succesului. Gandirea pozitiva prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cheia succesului. Gandirea pozitiva" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-276-8
Pagini: 360

Pret Cheia succesului. Gandirea pozitiva