Cercetare, informatii, spionaj

Editura Niculescu
17,75 Lei

Recenzie Cercetare, informatii, spionaj

ISBN: 973-568-020-1
Aparitie: 2006

Chiar daca in privinta numarului de spioni prusaci sau a celui al bucatarilor francezi putem avea indoieli, miezul vorbelor monarhului prusac ramane si astazi valabil, in vremuri si intr-o lume in care se pune atata pret pe activitatea de culegere de informatii, pe acuratetea acestora si pe directionarea lor in timp cat mai scurt catre factorii de decizie. Schimbari politice si sociale, conflicte militare regionale, extinderea unor sfere de influenta si, ca o incununare a provocarilor, terorismul extins, practic, la scara planetara, nu ar fi decat aspecte de-a dreptul generice si, poate, nici macar toate dintre cele care framanta omenirea zilelor noastre.
Cartea comandorului Mihai Axante - doctor in stiinte militare, analist si sef de sectie in Directia Informatii Militare, atasat militar in Israel (1992-1995), China (1997-2000), Vietnam, Coreea de Nord si India, fost comandant al Centrului de Pregatire Informativa din Directia Generala de Informatii a Apararii - pune in balanta cele cateva mari perspective, tocmai enuntate si care alimenteaza munca informativa, dar, ca un specialist al domeniului chiar si multe altele, oferind argumente, ipoteze de lucru si amanunte cu mult mai serioase decat butada regelui prusac, realizand introspectii asupra desfasurarii activitatii de informatii in conflictele militare ale ultimelor trei decenii, o trecere in revista a serviciilor specializate din zece state ale lumii, dar si a celor autohtone.Cu o adresabilitate care ii vizeaza cu precadere pe expertii domeniului (personal din serviciile de informatii, militari, analisti politico-militari), pe cei care se pregatesc sa li se alature, Cercetare, informatii, spionaj poate fi citita cu real folos si de catre un public mai larg, intre care, daca am atrage atentia cu simtul umorului asupra unei tematici, altfel, cat se poate de grave si de anvergura, i-am socoti, in primul rand, pe cei care, credeau cu inversunare ca, in aceasta privinta (mai putin gadget-urile high-tech, unde realizarile cercetatorilor din domeniul militar au ajuns sa egaleze imaginatia scenaristilor si recuziterilor de film), lucrurile stau cam ca intr-un film cu James Bond. Nu stau deloc asa, iar una dintre dovezile realitatii cu mult mai complexe si mai complicate o reprezinta chiar literatura vasta a domeniului (in volum sau in periodice), consultata in vederea elaborarii lucrarii.

Cartea "Cercetare, informatii, spionaj" a fost publicata in categoria Istorie / Servicii secrete si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Mihai Axante si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Cercetare, informatii, spionaj prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cercetare, informatii, spionaj" este de 17.75 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cercetare, informatii, spionaj

Partidul, Securitatea, Cultele
Silviu B. Moldovan