Cerbul din padurea pierzaniei

Cerbul din padurea pierzaniei

21,80 Lei

Colectia: Roman Fiction

Recenzie Cerbul din padurea pierzaniei

Toamna anului 1532. O veste înspăimântătoa¬re ţâşneşte ca fulgerul din cetatea de scauna Bucureştilor şi se răspândeşte ca gândul până în cele mai îndepărtate unghere ale Ţării Româneşti: „Au pierit Vlad Vodă, fiul lui Vlăduţ Vodă!” Vorba apa¬re limpede. Împrejurările morţii sunt însă tulburătoa¬re. Voievodul ieşise la plimbare după un chef prelungit şi ajunsese în jos de reşedinţa sa domnească, la locul ce se cheamă Popeşti.

Acolo Dâmboviţa făcea vad mare şi adânc cât l a cuprins pe domnul Ţării Româneşti în pân¬zele sale şi nu i a mai dat drumul. Povestirile si monografiile istorice, culegerile de ghicitori si proverbe, Biblia povestita copiilor, sunt doar cateva dintre temele si preocuparile literare ale autorului devenite bibliografie scolara, recomandata atat elevilor, cat si profesorilor din invatamantul primar si gimnazial.

Printre titlurile aparute se numara celebra serie Istoria neamului romanesc, care include titlurile Dacii nemuritori, Romanii, Decebal si Traian, Intemeietorii, Boierii si Domnitorii si Fanariotii, volumul de legende si povestiri Inimi de viteji si doua carti dedicate celor mici si pasionati de istorie, Istoria medievala a lumii pentru toti copiii si Istoria moderna a lumii pentru toti copiii.

Cartea "Cerbul din padurea pierzaniei" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Petru Demetru Popescu si a fost publicata de editura Ideea Europeana. Se poate cumpara cartea Cerbul din padurea pierzaniei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cerbul din padurea pierzaniei" este de 21.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-594-094-9
Pagini: 672

Pret Cerbul din padurea pierzaniei