Cei trei muschetari : Editia a II - a

Cei trei muschetari : Editia a II - a

Editura Gramar
28.00 26.60 Lei

Recenzie Cei trei muschetari : Editia a II - a

Cei trei muschetari (Les Trois Mousquetaires) este un roman de Alexandre Dumas tatăl, care relatează aventurile tânărului d'Artagnan după ce soseşte la Paris în urmărirea visului său de a deveni un muschetar al regelui. D'Artagnan nu este însă unul din muschetarii din titlu; acesta se referă la prietenii săi Athos, Porthos şi Aramis.

Tanarul D’Artagnan soseste la Paris visand sa ajunga unul din muschetarii regelui. Pe drum se intalneste cu trei barbati si se cearta cu ei. Athos, Porthos si Aramis vor sa-l provoace fiecare la duel. Dar, un concurs de imprejurari si un dusman comun, Cardinalul Richeliu, va duce la nasterea unei frumoase prietenii. Insa D’Artagnan trebuie sa jongleze intre fermecatoarea Constance Bonacieux si pasionala Milady De Winter, un agent secret al cardinalului. Recomandare Wikipedia: Romanul lui Dumas descrie aventurile lui d'Artagnan si ale camarazilor sai între anii 1626 si 1628, si implicarea lor în intrigile din jurul regelui Ludovic al XIII-lea, al puternicului Cardinal Richelieu, al frumoasei regine Ana de Austria, al iubitului englez al acesteia, George Villiers, Duce de Buckingham, precum si în asediul orasului La Rochelle. Actiunile celor patru prieteni se vor intersecta si cu planurile misterioasei Milady de Winter, si ale secretarului lui Richelieu, Contele de Rochefort. (ro wikipedia org)

Romanul este adesea citat cu ortografia greşită "Cei trei muşchetari". Motto-ul celor trei muschetari este renumitul "Toţi pentru unul, unul pentru toţi!"

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Cei trei muschetari", publicata in 2 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura universala, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Alexandre Dumas si a fost publicata de editura Gramar. Se poate cumpara cartea Cei trei muschetari prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cei trei muschetari" este de 26.6 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-973-591-648-0
Pagini: 716