Cei patru mari

Cei patru mari

22,99 Lei

Recenzie Cei patru mari

Numărul 1, un chinez, cea mai abilă minte criminală a tuturor timpurilor, Numărul 2, un multimilionar, Numărul 3, o frumoasă franţuzoaică şi Numărul 4, "distrugătorul", un ucigaş nemilos, cu un mare talent de a se deghiza, îşi propun să scape de cei care stăteau în calea planurilor angajatorului lor. Împotriva lor porneşte Hercule Poirot şi prietenul său, Hastings.

Cartea "Cei patru mari" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Cei patru mari prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cei patru mari" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 9786066091213
Pagini: 250

Pret Cei patru mari

O crima anuntata. Editie 2011
Agatha Christie
22.99 RON
Premiul Nobel
Andreas Eschbach
Eroi obisnuiti
Scott Turow
25.99 RON
Dosarul Dracula
James Reese
Atac la presedinte
Philip Shelby
O misiune riscanta
Ken Follett
Cardinalul de la Kremlin
Tom Clancy
Rainbow six. Volumele I + II
Tom Clancy
36.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Cei patru mari. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053