Ce zic barbatii, ce inteleg femeile. Cum sa depasiti problemele de comunicare

28,00 Lei

Colectia: Stiletto Books

Recenzie Ce zic barbatii, ce inteleg femeile. Cum sa depasiti problemele de comunicare

Linda Papadopoulos, psiholog specializat în terapie cognitiv-comportamentală, pune într-o lumină nouă o chestiune veche de când lumea, care afectează o mare parte dintre femei şi bărbaţi: problemele de comunicare dintre aceste două tabere, în funcţie de faza în care se află relaţia lor: prima întâlnire, momentul în care se creează intimitatea fizică, temuta clipă în care facem cunoştinţă cu părinţii celuilalt şi traiul în doi, după căsătorie.

După prima întâlnire, primul sărut şi primele promisiuni cum că voi doi sigur veţi trăi fericiţi până la adânci bătrâneţi, vine, inevitabil, şi vremea neînţelegerilor în cuplu, când se impune să găsiţi totuşi soluţii ca să menţineţi armonia. E foarte important să nu lăsaţi loc de interpretări atunci când comunicaţi unul cu altul. Bărbaţii una simt şi alta spun şi, ca şi cum n-ar fi destul, partenerele îi înţeleg, de regulă, exact pe dos. Dar iată că a apărut acest ghid ce explică pe îndelete problemele de comunicare în cuplu. Neînţelegerile dintre femei şi bărbaţi au fost, multă vreme, o enigmă. Din dorinţa de a vă ajuta să vă înţelegeţi partenerul, Linda Papadopoulos analizează câteva discuţii tipice dintre sexe, arătând ce se întâmplă cu adevărat în mintea bărbatului.

Linda Papadopoulos (n. 1971) este psiholog specializat în terapii cognitiv‑comportamentale, consilier şi psiholog clinician. A scris multe articole şi cărţi de profil şi, în 2001, a fost nominalizată pentru Annual Counseling Psychology Award de British Psychological Society. De asemenea, a fost invitată la multe conferinţe internaţionale, pentru a prezenta rezultatele cercetărilor sale.
A publicat articole în reviste precum Cosmopolitan, Tonic Magazine şi Time on Line şi este invitată în reality show-uri britanice şi americane, ca Big Brother, Double Cross, This Morning, GMTV, Celebrity Fit Club, dar şi la emisiuni de ştiri de pe BBC, CNNşiSky News. Pentru BBC a realizat şi reportaje pe tema sănătăţii mentale.

În prezent, Linda Papadopoulos locuieşte în Londra cu soţul şi fiica lor.

Cartea "Ce zic barbatii, ce inteleg femeile. Cum sa depasiti problemele de comunicare" a fost publicata in categoria Beletristica / ChickLit si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Linda Papadopoulos si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Ce zic barbatii, ce inteleg femeile. Cum sa depasiti problemele de comunicare prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ce zic barbatii, ce inteleg femeile. Cum sa depasiti problemele de comunicare" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-295-9
Pagini: 240
Format: 14 x 20,5 cm