De ce scandalizeaza crestinismul

De ce scandalizeaza crestinismul

Editura Nemira
27,90 Lei

Colectia: Religio

Recenzie De ce scandalizeaza crestinismul

"Jean-Pierre Denis, poet, intelectual angajat, eseist, director al revistei pariziene La vie, propune un eseu bogat și erudit, având drept nucleu o convingere: noua contracultură este creștinismul ce înlocuiește vechea contracultură a secolului XX, cea a liberalismului libertar și permisiv. Eseul lui, o reală istorie a creștinismului în ipostaza de contracultură, este orientat, la toate nivelurile analizei, spre lumea contemporană; omul, cu toate chipurile sale, economic, politic, spiritual, istoric, este redefinit în termenii unei erudiții specifice intelectualului de înalt nivel.

Cine este acest „creștin contracultural“? Cum se raportează el la societatea modernă? Care sunt imaginile moderne ale creștinismului ce se prezintă ca o schimbare de paradigmă, în sensul unei contraculturalități asumate? Jean-Pierre Denis, cu simțul detaliului și cu putere de convingere, reformulează cronica creștină a societății contemporane." - Eduard Florin Tudor

Cartea "De ce scandalizeaza crestinismul" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Crestinism si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Jean-Pierre Denis si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea De ce scandalizeaza crestinismul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "De ce scandalizeaza crestinismul" este de 27.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-579-287-6
Pagini: 408