Ce este omul? : Antropologia actuala in lumina teologiei

Editura Herald
21,00 Lei

Colectia: Fiat Lux

Recenzie Ce este omul? : Antropologia actuala in lumina teologiei

"Wolfhart Pannenberg, un important teolog si ganditor contemporan propune, in aceasta lucrare, o radiografie a conditiei umane din perspectiva antropologiei teologice. Forta unificatoare a demersului sau explicativ rezida in viziunea "deschiderii spre lume" a omului. Sustinator al libertatii noastre si al virtutilor modelatoare ale acesteia, Pannenberg afirma temeiul ei numai in contextul raportarii la Dumnezeu. Acesta este singurul garant al satisfacerii presiunilor noastre pulsionale spre infinit. De altfel faptul insusi de a dispune de lume in finitudinea ei - ca etalare a libertatii - este posibil numai avand, ca fundament, relatia cu divinitatea.

O consecinta interesanta a acestei perspective este continuitatea fireasca vazuta de autor intre credinta crestina - reprezentand la scara istorica dialogul cu infinitul - si cunoasterea contemporana, laica. Aceasta din urma e posibila datorita primeia. Combinand, asadar, perspectiva asumata a credintei cu latura discursiva, Pannenberg traverseaza, alaturi de cititor - insotind lectura cu un ton personal si cald - teme fundamentale ale conditiei noastre: increderea, egocentrismul, timpul, iubirea sau istoria." - Irina-Gabriela Buda, "Romania Libera"

"Aşadar, aici este de contestat în primul rând că omul se cunoaşte pe sine exclusiv prin produsele sale. Atunci, într-adevăr, ceea ce a şi susţinut realmente Marx ca fiind sensul..." Continuare...

"Dacă procesul social îl apropie cu adevărat pe om de menirea lui sau dacă îl înstrăinează de ea, aceasta este însă, desigur, o problemă mult discutată. Nu doar în..." Continuare...

Cartea "Ce este omul?" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Crestinism si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Wolfhart Pannenberg si a fost publicata de editura Herald. Se poate cumpara cartea Ce este omul? prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ce este omul?" este de 21 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-111-249-7
Pagini: 192

Pret Ce este omul? : Antropologia actuala in lumina teologiei