Ce a vazut cainele : Si alte aventuri

Ce a vazut cainele : Si alte aventuri

Editura Publica
55,00 Lei

Recenzie Ce a vazut cainele : Si alte aventuri

„Povestile ce alcătuiesc cartea Ce a văzut câinele provin din paginile publicatiei New Yorker, la care scriu începând cu anul 1996. Din multitudinea de articole publicate de atunci încoace, acestea îmi sunt cele mai dragi. Le-am grupat în trei categorii. Prima secţiune e dedicată personalităţilor obsesive şi celor pe care-mi place să-i numesc genii minore (nu de talia unora ca Einstein, Winston Churchill, Nelson Mandela şi alţi arhitecţi ai lumii în care trăim, ci altii mai modeşti, precum Ron Popeil, care vindea Chop-O-Matic, sau Shirley Polykoff, celebră pentru întrebarea: „A făcut-o sau n-a făcut-o? Numai coafeza ei ştie cu siguranţă”).

A doua secţiune se ţese în jurul teoriilor şi modurilor în care ne organizăm experienţele pe care le trăim. Cum ar trebui să abordăm problema oamenilor fără adăpost, scandalurile financiare sau un dezastru de tipul prăbuşirii navetei Challenger? A treia secţiune analizează intuiţiile pe care le avem în legătură cu semenii noştri. De unde ştim că cineva e rău intentionat, deştept sau capabil să facă un anume lucru foarte bine? După cum veţi observa, sunt sceptic în privinţa acurateţii unor astfel de judecăţi.“ - Malcolm Gladwell

Malcolm Gladwell e un scriitor cu numeroase înzestrări. Flerul său pentru poveştile mai puţin cunoscute şi încă neistorisite îl vor face pe cititor să mormăie: „Măi să fie, nu ştiam!” Evită temele uzate, morala ieftină şi înţelepciunea convenţională, încurajând cititorul să regândească totul, într-o lumină diferită. Unele capitole sunt adevărate capodopere ale artei eseului. - Steven Pinker, New York Times Book Review

Talentul de povestitor şi fin observator al lui Malcolm Gladwell conferă eseurilor sale o fascinaţie irezistibilă. Cheia popularităţii de care se bucură autorul este tonul pe care-l foloseşte. Nu se prezintă niciodată ca un expert dispus să le împărtăşească norocoşilor cititori câte ceva din vastele sale cunoştinţe. În schimb, este perceput de public drept un „om obişnuit”, care gândeşte mai mult şi pentru mai multă vreme, decât restul. - Edward King, Sunday Times

Scriitura lui Gladwell trădează calităţile unui excelent eseist. Omul e volubil, perspicace, neastâmpărat şi sociabil. Citindu-i cartea, ai impresia că stai de vorbă, la gura sobei, cu o persoană extrem de inteligentă. Ne pune la îndoială ideile preconcepute şi nu acceptă nimic fără o temeinică investigaţie într-o gamă variată de subiecte. - Philip Womack, Daily Telegraph

Cartea "Ce a vazut cainele" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Malcolm Gladwell si a fost publicata de editura Publica. Se poate cumpara cartea Ce a vazut cainele prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ce a vazut cainele" este de 55 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1931-97-5
Pagini: 456
Format: 14,5 x 20,5 cm