021 316 70 53

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

ISBN: 9789731032412;Nr. Pagini: 416;Aparitie: 8.6.2007
Colectia: John Grisham

Recenzie Cazul Pelican

Povestea veridică şi palpitantă a unei studente care descoperă mobilul şi autorul moral al unei crime duble de care sunt legate înalte interese politice şi financiare. Cunoaşterea adevărului o aruncă într-o teribilă singurătate, iar viaţa-i atârnă de un fir de păr. Îşi găseşte până la urmă un aliat în persoana unui reporter, dar vor reuşi ei oare să supravieţuiască pentru a strânge dovezile şi a le face publice?

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Cazul Pelican ", publicata in 3 categorii, Beletristica / Literatura americana, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de John Grisham si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Cazul Pelican prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cazul Pelican " este de 27.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cazul Pelican

Sange albastru
Melissa de la Cruz