Cazul Magheru BPT

Cazul Magheru BPT

Editura Art
13,90 Lei

Colectia: Biblioteca pentru toti

Recenzie Cazul Magheru BPT

"Cazul Magheru". Un roman ori­gi­­nal atât din perspectiva subiectului, cât şi în ceea ce priveşte tratarea acestuia. Un roman care te cucereşte. Care te pune pe gânduri. Un roman care nu te va lăsa indife­rent. "Cazul Ma­gheru" se consi­deră a fi "una dintre cele mai bune lucrări de literatură psihologică şi o frumoasă încercare de apli­caţiune a teoriilor lui Freud. Ro­ma­nul lui Drumeş pasionează pe cititor şi-l prinde în angrenajul unor in­teresante probleme. D. Mihail Dru­meş e o valoare de fond, care trebuie ur­mărită şi încurajată" -  scria în Ram­pa din 27 martie 1930 A.P. Samson.

Cartea "Cazul Magheru BPT" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Mihail Drumes si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Cazul Magheru BPT prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cazul Magheru BPT" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-124-647-5
Pagini: 345
Format: 12,5 x 20,5 cm