Caucazul de Sud dupa 20 de ani : Regimuri politice, securitate si energie

52,00 Lei

Colectia: Istoria timpului prezent

Recenzie Caucazul de Sud dupa 20 de ani : Regimuri politice, securitate si energie

Autorii studiului de faţă oferă o radiografie politică, economică şi de securitate a regiunii Caucazului de Sud şi a celor trei state care o compun: Armenia, Georgia şi Azerbaidjan. Destinat instituţiilor care articulează politica externă a României faţă de aceste ţări şi experţilor din societatea civilă, dar şi mediului academic şi corpului de studenţi de la ştiinţe sociale, studiul realizat sub egida Fundaţiei Soros România devine un instrument şi o lectură obligatorie pentru toţi cei care vor să înţeleagă complexitatea unei regiuni esenţiale pentru securitatea Europei. Autorii au avut posibilitatea, prin interviurile făcute la Erevan, Tbilisi şi Baku, să obţină informaţii preţioase de la experţi din ONG-uri, formatori de opinie şi tehnocraţi din birocraţia guvernamentală.

Ileana Racheru este absolventă a masterului de Relaţii Internaţionale, Facultatea de Ştiinţe Politice, Universitatea din Bucureşti. În prezent, este doctorandă a Şcolii Doctorale de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti. Este autoa­rea unei dizertaţii cu titlul „Dezbateri de politică externă în relaţiile UE şi ale Rusiei cu Georgia şi Ucraina“ şi a mai multor articole academice despre relaţiile României cu statele din Caucazul de Sud. A scris numeroase articole despre evoluţiile politice şi de securitate din spaţiul ex-sovietic în revistele 22 şi Foreign Policy Romania, prilej cu care a realizat interviuri cu diplomaţi, experţi, decidenţi şi lideri politici regionali.

Stanislav Secrieru este bursier la Colegiul Noua Europă în cadrul programului “Black Sea Link Fellowship” şi cercetător asociat la Centrul de Studii Est-Europene şi Asiatice (Bucu­reşti). Este doctor in Ştiinţe Politice (SNSPA). A desfăşurat cercetări la  NATO Defense College (Rome) şi Institute for European Politics (Berlin). A colaborat în proiecte de cerce­tare cu European Council on Foreign Relations (Londra), DemosEuropa (Varşovia), Europeum (Praga), Heinrich Böll Foundation (Berlin), Finnish Institute for International Affairs (Helsinki). Domenii de interes major: politica internă şi externă rusă, relaţiile UE-Rusia, politica europeană de vecinătate.

Angela Grămadă este doctorandă în Ştiinţe Politice, specializarea Relaţii Internaţionale, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Bucureşti, şi licenţiată în Relaţii Economice Internaţionale, Institutul Relaţii Internaţionale „Perspectiva“, Chişinău (2004). Este cercetător la Centrul de Studii Est-Europene şi Asiatice, Bucureşti. Interesele de cer­cetare prioritare sunt orientate spre studiul evoluţiei raporturilor dintre Federaţia Rusă, Statele Unite ale Americii şi Uniunea Europeană în spaţiul ex-sovietic, al proceselor de democratizare din Republica Moldova, Ucraina şi Georgia, al politicii europene de vecinătate, precum şi spre studiul redefinirii geopolitice a spaţiului ex-sovietic.

Cartea "Caucazul de Sud dupa 20 de ani" a fost publicata in categoria Istorie / Istorie universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Ileana Racheru, Stanislav Secrieru, Angela Gramada, si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Caucazul de Sud dupa 20 de ani prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Caucazul de Sud dupa 20 de ani" este de 52 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-274-4
Pagini: 512

Pret Caucazul de Sud dupa 20 de ani : Regimuri politice, securitate si energie