Capriciile iubirii

Capriciile iubirii

Editura Alcris
10,00 Lei

Colectia: Nostalgic. Volumul 172

Recenzie Capriciile iubirii

Marchizul Francis de Wimberton se confrunta cu serioase dificultati financiare in intretinerea proprietatii. In comitat apare Garry Drayton, intors bogat din America, impreuna cu frumoasa lui fiica Lexia, pe care doreste s-o casatoreasca pentru obtinerea unui titlu nobiliar. Desi se plac, atat Lexia cat si Francis detesta o casatorie din interes. Vor reusi oare sa invinga obstacolele si sa-si gaseasca fericirea?

Cartea "Capriciile iubirii" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman de dragoste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Barbara Cartland si a fost publicata de editura Alcris. Se poate cumpara cartea Capriciile iubirii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Capriciile iubirii" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-580-710-8
Pagini: 159

Pret Capriciile iubirii

Lectia de modestie
Lisa Randal
Cuibul de viespi
Judy Gill
16.00 RON
Mireasa regasita
Frances Lloyd
Iubire din trecut
Mary Lynn Dille
Adevar si minciuna
Mary Morgan
Aleasa regizorului
Rachel Lee
Adevarata prietenie
Karen O Connell
Cautari cu final fericit
Laureen Prescott
9.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Capriciile iubirii. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Barbara Cartland

Barbara Cartland a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Calea spre paradis, Casa fericirii, Logodnica parasita, Tanjind de dragoste, Un vis implinit, Vibratiile dragostei, Aventura indiana, Calatorie spre iubire, Casatorie secreta, Castelul iubirii, Cele doua Elizabeth : Volumele I + II, Cine poate refuza iubirea?, Corabia iubirii, Croaziera dragostei, Crucea iubirii, Cum sa ajungi in paradis, Dragoste in Scotia, Dragostea invinge, Ducele e in primejdie, Ducesa pentru o zi, Duel cu destinul, Duelul mintilor, Femeile pe care le-a iubit, FIICA SERENEI VOL. I, Fiica Serenei vol. I + II, FIICA SERENEI VOL. II, Importanta iubirii, In cautarea iubirii, Indragostitii din Londra, Ingerul din vis, Inima iubirii, Invata sa iubesti, Luna de miere, Mana providentei, Miracolul promis, Pe ascuns, Piratul dragostei, Printesa din Balcani, Printesa straina, Rasplata bunatatii, Sa atingi stelele, Sageata lui Cupidon, Salvati de un inger, Schimb de inimi, Si femeile au inima, Stele pe cer, Taina guvernantei, Tigreasa si regele, Un cavaler de legenda, Un sarut din toata inima, Un sarut in desert, Urmeaza-ti inima, Visul launtric : Volumul I + II, Vrajitoarea cea buna, dintre care primele 6 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053