Cantece de toamna

Cantece de toamna

45,99 Lei
021 316 70 53

ISBN: 978 973 103 500 0

Recenzie Cantece de toamna

Cantece de toamna este un roman monumental, infricosator si emotionant. In ultimele doua secole, mari nume ale literaturii mondiale au incercat in van sa reconstituie enigmatica traiectorie a scriitorului Isidore Ducasse (1846-¬1870), dar cel care a intrat in abisurile universului sau si a reusit sa dezvaluie antiuniversul intunecat, discontinuu si nu mai putin tragic decat realitatea a fost romancierul brazilian Ruy Câmara, care debuteaza la acest inceput de secol pentru a inspira viitoarele generatii de scriitori. Iata o opera genial de ciudata, perfecta sub aspect estetic, ce merita a fi citita, recitita si gustata in liniste.

Gerardo Mello Mourâo

Cartea "Cantece de toamna" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Ruy Camara si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Cantece de toamna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cantece de toamna" este de 45.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Cantece de toamna

Cosmos
Witold Gombrowicz