Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame

45,00 Lei

Recenzie Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame

În Melbourne, în primăvara anului 1980, Jacqueline Pascarl, pe atunci o tânără încrezătoare, dar şi credulă, de doar 17 ani, făcea cunoştinţă cu Bahrin, un tânăr student la Arhitectură. Se îndrăgostesc, îşi fac planuri de căsătorie şi pleacă în ţara lui Bahrin, Terengganu, un sultanat al Malaysiei, bogat în petrol. Acolo, vor fi pregătiţi pentru o viaţă regală, el fiind un prinţ malaysian, iar ea devenind prinţesa Yasmin.

Dar, imediat după căsătorie, lucrurile se schimbă în rău. În această poveste dramatică, Jacqueline Pascarl ne descrie cum soţul ei s-a transformat peste noapte într-un tiran, cum palatul în care locuia i-a devenit închisoare, până când, la 22 de ani a reuşit să se întoarcă împreună cu cei doi copii mici ai ei în Australia. Acolo, s-a luptat să obţină singură custodia copiilor. Dar, şapte ani mai târziu, prinţul se răzbună şi îi răpeşte pe copii. Drama personală de până atunci se transformă într-o ştire de răsunet internaţional, cu consecinţe grave.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame", publicata in 3 categorii, Beletristica / Biografii, Beletristica / Jurnale, Beletristica / Memorialistica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Jacqueline Pascarl si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786068255514
Pagini: 416

Pret Candva am fost printesa. Cosmarul unei mame