Cand totul se schimba, schimba totul : In vremuri tulburi, o cale catre pace

Editura For You
25,00 Lei

Recenzie Cand totul se schimba, schimba totul : In vremuri tulburi, o cale catre pace

Aceasta nu este o simpla carte. Ea este menita sa fie o conversatie, pe parcursul careia vom face o analiza extraordinara a modului in care se desfasoara viata, la nivel mental si spiritual, din care va iesi la iveala o revelatie surprinzatoare in privinta modalitatilor prin care putem schimba insasi experienta transformarii noastre - adica, desigur, experienta noastra de viata.

În viaţa noastră apar acum multe schimbări – dar schimbare este, oare, egal cu criză. Nu. Nu, în cazul în care avem mijloacele de a schimba experienţa schimbării – şi exact aşa ceva reprezintă cartea pe care o ţineţi în mână.

Aceasta este mai mult decât o carte despre schimbare. Este despre modul în care funcţionează viaţa însăşi. Este despre însăşi natura schimbării – de ce se întâmplă, cum să o abordăm şi cum să o facem să fie o schimbare în bine. În paginile acestei cărţi, găsiţi Nouă Schimbări care pot Schimba Totul. Este oare posibil ca ceea ce urmează să citiţi, vine la voi chiar în momentul potrivit?

Este vorba despre un dialog continuu, despre cum să abordăm toate schimbările din viaţă – cele care au fost şi cele ce vor urma. Mulţumită acestei cărţi remarcabile şi a site-ului care vă oferă nenumărate întâlniri online, nu va mai fi nevoie să înfruntaţi singuri aceste schimbări.

Autorul cartilor Conversatii cu Dumnezeu prezinta o perspectiva noua si uluitoare asupra a ceva care nu se va schimba niciodata: Schimbare.

Neale Donald Walsch este autorul cartilor din seria Conversatii cu Dumnezeu, iar cartea de fata este a saptea care a ajuns pe lista de bestseller-uri ale lumii. Viata si munca sa au ajutat la crearea renasterii spirituale in intreaga lume. Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt citite de milioane de oameni din lumea intreaga. Walsch a calatorit pe tot globul, ca sa le duca tuturor, mesajul din Conversatii cu Dumnezeu.

Cartea "Cand totul se schimba, schimba totul" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Neale Donald Walsch si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Cand totul se schimba, schimba totul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cand totul se schimba, schimba totul" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-639-001-9
Pagini: 268
Format: 14 x 20 cm