Camino

Camino

Editura For You
8,50 Lei

Recenzie Camino

CAMINO este ultima carte scrisa de Shirley MacLaine, renumita actrita, care, pe lânga talentul binecunoscut, are si o mare cunoastere si deschidere spirituala. Camino este una dintre cele mai importante carti ale mileniului al III-lea, în care ne este prezentat pelerinajul facut de Shirley la Santiago de Compostella, Spania. Pe parcursul celor 500 de km. cât dureaza pelerinajul, autoarea are ocazia sa-si cunoasca vietile trecute si sa afle cine este ea cu adevarat. Stilul deosebit al cartii si informatiile inedite pe care le contine îl fac pe cititor sa o considere drept carte de capatâi si sa nu o poate lasa din mâna.

Cartea "Camino" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Shirley MacLaine si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Camino prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Camino" este de 8.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Camino

Emisari luminii
James F. Twyman