Cain. Editie cartonata

Cain. Editie cartonata

22.96 18.37 Lei

Seria: Seria de autor Jose Saramago

Recenzie Cain. Editie cartonata

In acest ultim roman al sau, Jose Saramago reimagineaza indraznet caractere si naratiuni din Vechiul Testament. Povestea sa porneste de la gradina Edenului, cand Dumnezeu a realizat ca a uitat sa dea lui Adam si Evei graiul vorbirii, pana la momentul in care Arca lui Noe a ajuns pe Varful Ararat. Cain, dispretuit, criminal, este protagonistul lui Saramago.

Condamnat sa rataceasca pentru totdeauna dupa ce l-a ucis pe Abel, fratele sau, Cain face drumul sau prin lume cu un sac de merinde si avand drept tovaras un magar. El este un martor si un participant in povestirile lui Issac si Avraam, distrugerea turnului Babel alterand pentru totdeauna cursul legendelor de-a lungul drumului. Si din nou, Cain se confrunta cu Dumnezeu, ale carui actiuni i se par dure, crude si nedrepte. "Si un lucru stim sigur", scrie Saramago, "este ca ei au continuat sa se certe si se cearta in continuare."

"N-a avut prea mult de mers până să părăsească tristul prezent al ţinutului uz şi se trezi înconjurat de dealuri înverzite şi văi luxuriante brăzdate de pâraie cu cea..." Continuare...

"Deodată, se trezi intrând pe poarta unei cetăţi în care nu mai fusese. îşi dădu seama că nu avea nici un sfanţ cu el, nici nu vedea cum ar putea face rost prea curând,..." Continuare...

Cartea "Cain. Editie cartonata" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jose Saramago si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Cain. Editie cartonata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cain. Editie cartonata" este de 18.368 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2430-0
Pagini: 157
Format: 13,5 x 20,5 cm