CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani

Editura Paralela45
10,00 Lei

Formatul: 20x29;ISBN: 978-973-47-0464-4;Nr. pagini: 56;Anul aparitiei: 2009

Recenzie CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani

Esentiala pentru dezvoltarea structurilor mentale ale copilului, perioada petrecuta in grupa pregatitoare este bogata in achizitii importante pentru viitorul scolar. Prezenta lucrare urmareste indeaproape obiectivele curricumului prescolar.Fiecare pagina prezinta activitati care pot fi integrate de educatori in proiectele desfasurate in gradinita, sugerand in fiecare caz tema integratoare, dar lasand si cale libera creativitatii cadrului didactic, pentru a decide in ce context considera potrivit realizarea lor.Lucrarea este usor de utilizat si de catre parintii care doresc sa lucreze cu copiii acasa, fiind, de asemenea, deosebit de importanta in primele saptamani ale clasei I.

Cartea " CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani" a fost publicata in categoria Invatamant prescolar / Educarea limbajului si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Camelia Ioana Iovanas, Bianca Sabou, Marinela Scripcariu, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani

Mica Sirena
7.50 RON
Ratusca cea urata
7.50 RON
Ghicitori hazlii pentru voi, copii
Ioana Mihai, Mariana Arsene
Sarbatoarea din padure
Anca Vodita
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Camelia Ioana Iovanas

Camelia Ioana Iovanas a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Activitati matematice in grupa pregatitoare 6-7 ani, IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A II-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A III-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A IV-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA I , LIMBA ROMANA clasa I. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa III. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa IV. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa II. In timpul liber cu o poveste! , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Bianca Sabou

Bianca Sabou a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Activitati matematice in grupa pregatitoare 6-7 ani, IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A II-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A III-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A IV-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA I , LIMBA ROMANA clasa I. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa III. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa IV. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa II. In timpul liber cu o poveste! , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Marinela Scripcariu

Marinela Scripcariu a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Activitati matematice in grupa pregatitoare 6-7 ani, IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A II-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A III-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA A IV-A , IN VACANTA CU O POVESTE! LIMBA ROMANA. CAIET DE VACANTA. CLASA I , LIMBA ROMANA clasa I. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa III. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa IV. In timpul liber cu o poveste! , LIMBA ROMANA clasa II. In timpul liber cu o poveste! , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053