Caiet de vacanta. Clasa I

Caiet de vacanta. Clasa I

9,00 Lei

Recenzie Caiet de vacanta. Clasa I

Limba Romana; Matematica

Cartea "Caiet de vacanta. Clasa I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. I si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 06.08.2014. A fost scrisa de Alexandra Manea, Liliana Ioan, Claudia Matache, si a fost publicata de editura Delta Cart Educational. Se poate cumpara cartea Caiet de vacanta. Clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Caiet de vacanta. Clasa I" este de 9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: caiet de vacanta , clasa 1

Pret Caiet de vacanta. Clasa I

Caiet de vacanta. Clasa I
Alexandra Manea, Liliana Ioan, Claudia Matache
9.00 RON
Culegere Matematica
Florin Gardin, Maria Gardin
Caiet de vacanta. Clasa a II - a
Liliana Ioan, Alexandra Manea, Claudia Matache
9.00 RON
Caiet de vacanta. Clasa a III - a
9.00 RON
Caiet de vacanta. Clasa a IV - a
9.00 RON
Evaluare finala. Clasa I
Alexandra Manea, Claudia Matache, Liliana Ioan
9.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Caiet de vacanta. Clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Alexandra Manea

Alexandra Manea a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Cunoasterea mediului. Caiet de lucru clasa a II - a, Educatie civica. Caiet de lucru pentru clasa a III - a, Evaluare finala. Clasa a II - a, Evaluare finala. Clasa a III - a, Evaluare finala. Clasa a IV - a, Evaluare finala. Clasa I, Geografie. Caiet de lucru clasa a IV - a, Istorie. Caiet de lucru clasa a IV - a, Siinte ale naturii. Caiet de lucru clasa a III - a, Stiinte ale naturii. Caiet de lucru pentru clasa a IV - a.

Liliana Ioan

Liliana Ioan a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Cunoasterea mediului. Caiet de lucru clasa a II - a, Educatie civica. Caiet de lucru pentru clasa a III - a, Evaluare finala. Clasa a II - a, Evaluare finala. Clasa a III - a, Evaluare finala. Clasa a IV - a, Evaluare finala. Clasa I, Geografie. Caiet de lucru clasa a IV - a, Istorie. Caiet de lucru clasa a IV - a, Siinte ale naturii. Caiet de lucru clasa a III - a, Stiinte ale naturii. Caiet de lucru pentru clasa a IV - a.

Claudia Matache

Claudia Matache a publicat inca 7 carti prezente in libraria noastra, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Evaluare finala. Clasa a II - a, Evaluare finala. Clasa a III - a, Evaluare finala. Clasa a IV - a, Evaluare finala. Clasa I.

0213167053