Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I

Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I

Editura Aramis
7,41 Lei

Anul aparitiei : 2006; Numar de pagini : 48; ISBN : 973-679-048-7

Recenzie Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I

Caietul de vacanta pentru clasa I este un minunat material de sistematizare si consolidare a cunostintelor dobandite in cursul primului an de studiu; aplicatiile propuse au la baza interdisciplinaritatea, atractivitatea, aspectul ludic s.a.; reeditarea caietului de vacanta pentru clasa I s-a realizat pe baza revizuirii si reactualizarii temelor propuse din perspectiva noii programe.

Cartea "Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. I si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Marcela Penes si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I" este de 7.41 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I

Matematica distractiva  clasa I
Aurel Maior, Elena Maior
8.91 RON
Caiet de limba si literatura romana. Clasa I
Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Adela Lazar, Rodica Halmu
Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II)
Stefan Pacearca, Mariana Mogos
14.01 RON
Cunoasterea mediului. Caiet de lucru
Mirela Ilie, Marilena Nedelcu
Consiliere si orientare scolara, clasa I
Elena Ispas, Maria Tomescu Harcaian
5.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Caiet de vacanta. Am incheiat clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Marcela Penes

Marcela Penes a publicat inca 43 carti prezente in libraria noastra, Abilitati practice, clasa I, Antologie de texte literare, clasele I-IV, Bucuria de a scrie compuneri. Editie noua, Caiet de vacanta- am incheiat clasa a II-a , Caiet de vacanta-am incheiat clasa a IV-a , Caiet special abecedar (Elefantel) clasa I, Caiet special matematica , clasa I (Aricel), Caligrafie : Caiet clasa a II - a, Dictionarul limbii române, clasele I-IV, Educatie muzicala. Caiet, cls. a I-a, Educatie muzicala. Caiet, cls. a II-a, Greierasul albastru. Caiet pentru grupa mare 5-6 ani : Jocuri si exercitii pentru domeniul stiinte. Matematica, EDUCATIE CIVICA clasa a IV-a , Piticul vrajitor si cheita de aur, Abecedar , Ana si prietenii ei in gradina de legume, Caiet de vacanta, clasa a II-a : Editia a IV-a, Caiet de vacanta, clasa a III-a : Editia a IV-a, Caiet de vacanta, clasa a IV-a : Editia a IV-a, Caiet de vacanta, clasa I : Editia a IV - a, Caiet de vacanta. Am incheiat clasa a III - a, Copil ca tine sunt si eu, Educatie muzicala, EDUCATIE MUZICALA clasa a IV-a, EDUCATIE MUZICALA clasa a IV-a , GEOGRAFIE clasa a IV-a , Ghicitorile alfabetului (editie revizuita si adaugita), Gradinita in poienita, Invatam sa citim, clasa I, ISTORIE clasa a IV-a , Jurnalul meu, Kiti si jocul numerelor, Limba franceza – manual, clasa a IV-a, Limba si literatura romana : clasa a II-a, LIMBA SI LITERATURA ROMANA clasa a III-a , LIMBA SI LITERATURA ROMANA clasa a IV-a , MATEMATICA clasa a IV-a , Motanila si Rontaila, Piticul vrajitor si cheita de aur, Razvan si creionul nazdravan, Rita-Gargarita. Caiet pentru grupa mare 5-6 ani : Jocuri si exercitii pentru domeniul limba si comunicare, Sarbatorile anotimpurilor, clasele I-IV, STIINTE ALE NATURII clasa a IV-a , dintre care primele 12 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053