021 316 70 53

Anul aparitiei : 2010

Recenzie Caiet de abilitati practice. Clasa I

Caietul se doreşte a fi un real sprijin pentru cadrul didactic, pentru părinte şi copil, făcând procesul învăţării mai uşor şi mai plăcut.

Vă propunem o colecţie de peste 30 de lecţii în conformitate cu cele prevăzute în programa şcolară, într-un mod de abordare care va încânta şcolarul.

Prin parcurgerea materialului propus de noi, copiii vor reuşi să îşi dezvolte simţul estetic, creativitatea, coordonarea mâinii şi coordonarea ochi-mână.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Caiet de abilitati practice. Clasa I", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. I, Suport scolar / Abilitati Practice, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Claudia Aurora Morar, Simona Adriana Ilisiu, si a fost publicata de editura Maxim Bit. Se poate cumpara cartea Caiet de abilitati practice. Clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Caiet de abilitati practice. Clasa I" este de 12.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Caiet de abilitati practice. Clasa I

Alfabetul cântat si colorat
Sofica Matei
Abilitati practice pentru cls. I
Zenovia Cioca
4.91 RON
Alfabetul. Cheia tainelor lumii
Aurora Georgescu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Caiet de abilitati practice. Clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Claudia Aurora Morar

Claudia Aurora Morar a publicat inca 7 carti prezente in libraria noastra, Caiet de abilitati practice. Clasa a II - a, Caiet de cunoasterea mediului. Clasa a II - a, Caiet de cunoasterea mediului. Clasa I, Caiet de educatie tehnologica. Clasa a III - a , Caiet de educatie tehnologica. Clasa a IV - a, Caiet de stiinte ale naturii. Clasa a III - a, Caiet de stiinte ale naturii. Clasa a IV - a, toate fiind pe stoc si pot fi expediate imediat., dintre care primele 7 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Simona Adriana Ilisiu

Simona Adriana Ilisiu a publicat inca 6 carti prezente in libraria noastra, Caiet de abilitati practice. Clasa a II - a, Caiet de cunoasterea mediului. Clasa I, Caiet de educatie tehnologica. Clasa a III - a , Caiet de educatie tehnologica. Clasa a IV - a, Caiet de stiinte ale naturii. Clasa a III - a, Caiet de stiinte ale naturii. Clasa a IV - a, toate fiind pe stoc si pot fi expediate imediat., dintre care primele 6 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053