Cabala si puterea visarii

Cabala si puterea visarii

Editura PRO DAO
30,00 Lei

Recenzie Cabala si puterea visarii

În Cabala si puterea visãrii, Catherine Shainberg ne dezvãluie practicile esoterice care ne permit sã desferecãm puterile transformatoare si intuitive ale mintii prin visare. Acestea sunt practicile pe care vechii profeti, clarvãzãtori æi învãtati le foloseau pentru a controla visele æi viziunile. Atunci când îsi învatã cititorii cum sã-si stãpâneascã puterea intuitivã a visãrii, Shainberg se bazeazã pe strãvechea traditie a Cabalei sefarde care a fost transmisã din generatie în generatie începând cu renumitul cabalist al secolului al XIII-lea, Isaac Orbul, dar si pe povestiri convingãtoare si mituri din bazinul mediteranean.

În vreme ce Biblia si traditia noastrã ezotericã vesticã ne oferã ample mãrturii privind învãtãturi primite în vis, rareori s-a vorbit despre calea ce ar trebui urmatã pentru a deveni un visãtor constient. Shainberg ne aratã cã visarea nu este ceva care are loc pur si simplu doar atunci când dormim, ci cã visãm în fiece clipã. Învãtându-ne mintea constientã sã fie treazã în timpul viselor ce însotesc somnul si mintea visãtoare sã se manifeste în timpul zilei când suntem constienti, devenim capabili sã atingem un nivel aparte al stãrii de trezie. Exercitiile ei pentru viziunea interioarã initiazã imagini creative si transformatoare care dau nastere cãilor ce duc la realizarea de sine.

CATHERINE SHAINBERG este psiholog, vindecãtor si învtator cu practicã privatã în New York. A petrecut zece ani în Ierusalim, studiind Cabala Luminii cu distinsa cabalistã Colette Aboulker-Muscat, dupã care a continuat colaborarea cu aceasta vreme de alte douã decenii. În 1982, Catherine Shainberg a fondat The School of Images (Scoala imaginilor), în scopul predãrii tehnicilor viselor revelatoare si a tehnicilor kavanah (de intentie) din strãvechea traditie a Cabalei sefarde. Pe plan international, sustine ateliere de imagerie si visare.

Cartea "Cabala si puterea visarii" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Catherine Shainberg si a fost publicata de editura PRO DAO. Se poate cumpara cartea Cabala si puterea visarii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Cabala si puterea visarii" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-92997-1-5
Pagini: 225

Pret Cabala si puterea visarii