Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 :  Paste. Peste si fructe de mare

Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 : Paste. Peste si fructe de mare

8,00 Lei

Anul apariţiei: 2009; Număr pagini: 64; ISBN: 978-973-669-853-8 ; ISBN (1-5): 978-973-669-847-7
Colectia: Jamie Oliver

Recenzie Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 : Paste. Peste si fructe de mare

Jamie Oliver, cel mai popular bucătar din Marea Britanie, şi-a câştigat statutul de vedetă datorită cărţilor publicate şi emisiunii de televiziune The Naked Chef — Bucătarul se dezbracă... de secrete. De-a lungul timpului, a scris pentru British GQ, Times Magazine, Marie Claire şi News of the World. În prezent, are propria revistă culinară, numită Jamie Magazine.

Jamie a surprins prin inventivitate şi, totodată, prin simplitatea reţetelor. Modul său neconvenţional de a găti, faptul că nu folosea un limbaj încărcat de termeni gastronomici şi talentul de povestitor au atras un public larg şi au stârnit curiozitatea. Astfel, Jamie Oliver a revoluţionat felul în care britanicii priveau mâncarea şi gătitul şi a ajuns să fie cunoscut pretutindeni sub numele emisiunii care l-a consacrat, în care propunea reţete savuroase şi uşor de preparat.

Jurnalul Naţional şi Curtea Veche Publishing vă invită să participaţi la o adevărată aventură culinară alături de Jamie, oferindu-vă o gamă largă de recomandări şi reţete inedite care vă vor ajuta să vă bucuraţi din plin de cele mai bune ingrediente.

Vreme de 20 de săptămâni, vă punem la dispoziţie soluţia perfectă pentru a obţine gusturi îndrăzneţe!

Cartea "Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2" a fost publicata in categoria Arta culinara / Bucatarie internationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Jamie Oliver si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2" este de 8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: jamie

Pret Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 : Paste. Peste si fructe de mare

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Bucatarul se dezbraca... de secrete - 2 : Paste. Peste si fructe de mare. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Jamie Oliver

Jamie Oliver a publicat inca 19 carti prezente in libraria noastra, Jamie Oliver se dezbraca de secrete nr 6, Intoarcerea bucatarului care se dezbraca... de secrete - 6 : Plante aromatice. Aperitive si gustari. Salate , Intoarcerea bucatarului care se dezbraca... de secrete - 7 - Alte salate. Dressinguri. Supe, Zile minunate cu bucatarul care se dezbraca... de secrete – 11 : Ierburi aromate • Gustari de consolare • Mancaruri rapide • Clubul copiilor , Acasa la Jamie : Gateste-ti o viata frumoasa! , Bucatarul se dezbraca... de secrete - 1 : Ierburi si mirodenii. Supe. Salate si dressinguri , Bucatarul se dezbraca... de secrete – 3 : Alte retete cu peste. Carne de porc, vita, pasare si vanat. Legume, Bucatarul se dezbraca... de secrete – 4 : Leguminoase. Rizoto si cuscus. Paine, Bucatarul se dezbraca... de secrete – 5 : Deserturi. Supe de baza, sosuri si alte maruntisuri, Cu Jamie in Italia, Intoarcerea bucatarului care se dezbraca... de secrete - 10 - : Deserturi • Cocteiluri • Supe, sosuri, maruntisuri, cate una, cate alta, din toate cate putin , Intoarcerea bucatarului care se dezbraca... de secrete - 8 : Alte paste • Rizoto • Peste si fructe de mare , Intoarcerea bucatarului care se dezbraca... de secrete - 9 : Carne de porc, miel, vita, pasare si vanat • Retete cu legume • Paine , La masa cu Jamie, Sa gatim cu Jamie : Cum sa devii un bucatar mai bun, Zile minunate cu bucatarul care se dezbraca... de secrete -14 : O multime de legume • Minunata lume a painii , Zile minunate cu bucatarul care se dezbraca... de secrete – 12 : Clubul copiilor • Alte salate, Zile minunate cu bucatarul care se dezbraca... de secrete – 13 : Alta mancare de peste... si fructe de mare • O bucată buna de carne - pasare, porc, vita si miel , Zile minunate cu bucatarul care se dezbraca... de secrete – 15 : Deserturi pentru toti • Cocteiluri cu si fara alcool • Esti ceea ce mananci, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053