Broasca testoasa cea fermecata : The Enchanted Turtle

Editura Paralela45
10,00 Lei

Anul aparitiei : 2010; Numar de pagini : 36; Format : 23,5 x 21 cm; ISBN : 978-973-47-0900-7

Recenzie Broasca testoasa cea fermecata : The Enchanted Turtle

Petre Ispirescu (1830-1887) este cel mai important culegator de basme din cultura romana, castigandu-si renumele datorita unor frumoase povesti ca : Tinerete fara batranete si viata fara de moarte, Greuceanu, Insir-te margarite, Praslea cel Voinic si merele de aur etc.

Broasca-testoasa cea fermecata, un basm pe care copiii il vor indragi imediat, ne indeamna sa credem in puterea magiei si ne invata ca, uneori, cea mai frumoasa fata de imparat se ascunde unde nici nu gandesti...

Cartea "Broasca testoasa cea fermecata" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti pentru copii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Petre Ispirescu si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Broasca testoasa cea fermecata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Broasca testoasa cea fermecata" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Broasca testoasa cea fermecata : The Enchanted Turtle

Ultimul Elf
Silvana De Mari
Culorile
16.99 RON
Incetul cu-ncetul, invat alfabetul
Romanciuc Vasile

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Broasca testoasa cea fermecata : The Enchanted Turtle. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Petre Ispirescu

Petre Ispirescu a publicat inca 45 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme, Basmele romanilor, Basmele romanilor, Legende sau basmele romanilor, Povesti, Praslea cel voinic si merele de aur editia a II - a, Tinerete fara batranete si viata fara de moarte (audiobook), Basme, Basme, Basme, BASME Vol I, BASME Vol II, Basme,legende,snoave, Basmele romanilor, Basmele romanilor. Volumul I, Basmele romanilor. Volumul X, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase basme, Cotosmanu nazdravan si alte povesti, GREUCEANU, Greuceanu, Greuceanu si alte povesti, ILEANA SAMZIANA, LEGENDE SAU BASMELE ROMANILOR, Legende sau basmele romanilor, Legende sau basmele romanilor, Legende sau basmele romanilor. Volumul I : Cartea de acasa. Vol. 27, Legende sau basmele romanilor. Volumul II : Cartea de acasa vol. 28, LEGENDE SAU BASMELE ROMÂNILOR – VOL 1 , Legendele sau basmele romanilor : Volumul II, Legendele sau basmele romanilor. vol. i, Legendele sau basmele romanilor. vol. ii, Luceafarul de ziua si luceafarul de noapte : The morning star and the evening star, Povesti. Petre Ispirescu, Praslea cel Voinic si alte basme, PRASLEA CEL VOINIC SI MERELE DE AUR, SAREA IN BUCATE, Sarea in bucate, Sarea in bucate, Snoave sau povesti populare, Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte, Tinerete fara batranete si viata fara de moarte, Tinerete fara batranete si viata fara de moarte : editie trilingva, Tinerete fara batranete si viata fara de moarte, dintre care primele 8 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053